• Midka

Tråddödare igen....

Tja.. har hört att den gamla är på väg att dö, så om vi ska fortsätta får vi ordna en ny. Får se om detta blir en "äkta" tråddödare

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-20 11:34
    Här är nästa tråddödare. Välkomna!!!
    www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360.html

• Svar på tråden Tråddödare igen....
  • Scratchy
    Jagbyttenick skrev 2009-11-03 22:55:21 följande:
    Isnogood, du ska ha ett grattis för att du tog 1337 iallafall (sv.wikipedia.org/wiki/Leet) Japp, supernördigt på högsta nivå
    NÖÖÖÖÖRD! *pekar också finger*
  • Scratchy
    Grizelda skrev 2009-11-03 22:58:32 följande:
    Nej, ingen kirurg har varit inblandad i mina boppsingar, det är bara god skånsk mat som byggt dem. Tycker du ska gå på upptäcktsfärd i en underklädsaffär, så kommer du att upptäcka att en F-kupa inte betyder vattenmelon, snarare honungsmelon .
    Jag har ingen som helst erfarenhet av något större än små B-kupor. Jag vet att F-kupor inte är stora som vattenmeloner, men å andra sidan så jämförde jag dem med huvuden, så om du kollar på ett huvudlager kommer du se att huvuden inte heller är stora som vattenmeloner.
  • Sedek

Hej tråden och alla dess vänner och grattis till alla som tagit så fina och faktiskt mest Okristliga nummer... 1+3+1+3 till exempel är ju 8, eller två 6or, nästan 666 vilket är det mest okristliga numret du kan ta.

Ville bara reda ut det

• Scratchy
    Sedek skrev 2009-11-04 12:43:03 följande:
    Hej tråden och alla dess vänner och grattis till alla som tagit så fina och faktiskt mest Okristliga nummer... 1+3+1+3 till exempel är ju 8, eller två 6or, nästan 666 vilket är det mest okristliga numret du kan ta.Ville bara reda ut det
    Du får nog reda ut villken logik du använder när du får 8 till att bli 66. Och sen dessutom förklara var den sista sexan kom ifrån.

Däremot tog jag 1316, och som alla vet så står ju 1 för Johannes, så då får vi Johannes 3:16. Sug på den!
  • Ord blind

Hejsan!! Hur står det till med alla trevliga människor?

• Isnogood

Ord blind skrev 2009-11-04 16:50:11 följande:

Hejsan!! Hur står det till med alla trevliga människor?
    VART HAR DUUUUU HÅLLIT HUS DÅ....?!?

Hej

Snörvligt men annars bra.
  • Ord blind

Jag har haft semester från fl, det har varit bra för psyket kan jag lova!! (bortsett från denna tråden då givetvis) :)

• Isnogood

Ord blind skrev 2009-11-04 18:02:37 följande:

Jag har haft semester från fl, det har varit bra för psyket kan jag lova!! (bortsett från denna tråden då givetvis) :)

Hm...jaa...ibland så funderar jag på om man kanske skulle prova det...får se när semestern kommer (från jobbet alltså...)
  • Ord blind
    Isnogood skrev 2009-11-04 18:15:09 följande:
    Ord blind skrev 2009-11-04 18:02:37 följande:
    Hm...jaa...ibland så funderar jag på om man kanske skulle prova det...får se när semestern kommer (från jobbet alltså...)
    Problemet var att jag satt för många timmar, ibland sprang hela dagen förbi. Så det har varit jätteskönt. Kommer inte vara inne i samma utsträckning igen. :)
Svar på tråden Tråddödare igen....