• Midka

Tråddödare igen....

Tja.. har hört att den gamla är på väg att dö, så om vi ska fortsätta får vi ordna en ny. Får se om detta blir en "äkta" tråddödare

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-20 11:34
    Här är nästa tråddödare. Välkomna!!!
    www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360.html

• Svar på tråden Tråddödare igen....
  • Isnogood
    Sedek skrev 2009-11-02 21:00:37 följande:
    Ps.Varför kommenterar du dig själv
    Meeeeeeh....kollar du aldrig numrena..?
    Sedek skrev 2009-11-02 21:02:48 följande:
    Styjkekjamaj delas ut gratis
    Attans najs
  • Sedek

Aaahhmeeeeen... Jag missar ALLA nummer. Tog ett "ångsökt" nummer i förra tråden, sedan kraschade den...

Länge sedan jag fick mig ett nummer nu

• Isnogood
    Sedek skrev 2009-11-02 21:13:45 följande:
    Aaahhmeeeeen... Jag missar ALLA nummer. Tog ett "ångsökt" nummer i förra tråden, sedan kraschade den... Länge sedan jag fick mig ett nummer nu
    Kanske bäst du håller dig borta från DESSA nummer... så de inte blir ångsökt igen...

Irl så går det bra att ta nummer....
  • Isnogood

Någon som varit inne i tråden "korthåriga tjejer vill se fula ut" ..?

"himla intressant" läsning...he he he...eller inte.. men i alla fall... ganska komisk om man har sådan humor....

-Ja...JAG har sådan humor....

• Sedek
    Isnogood skrev 2009-11-02 21:17:06 följande:
    Kanske bäst du håller dig borta från DESSA nummer... så de inte blir ångsökt igen... Irl så går det bra att ta nummer....
    Vad då går bra att ta nr IRL, vad vet du om det...
  • Sedek
    Isnogood skrev 2009-11-02 21:23:36 följande:
    Någon som varit inne i tråden "korthåriga tjejer vill se fula ut" ..? "himla intressant" läsning...he he he...eller inte.. men i alla fall... ganska komisk om man har sådan humor.... -Ja...JAG har sådan humor....
    Nope, hittar inte tråden... Give me a hint
  • Isnogood
    Sedek skrev 2009-11-02 21:27:33 följande:
    Vad då går bra att ta nr IRL, vad vet du om det...
    Jaa...jag vet ju faktiskt vad det betyder....o trot INTE att man lyckas paja en tråd på FL bara för att man tar ett nummer IRL...

Ska försöka sova nu...sov inget i natt då det dels stormade o dels var mycket tankar angående planet som är på väg...

God natt
    Kramar
Svar på tråden Tråddödare igen....