• Midka

Tråddödare igen....

Tja.. har hört att den gamla är på väg att dö, så om vi ska fortsätta får vi ordna en ny. Får se om detta blir en "äkta" tråddödare

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-20 11:34
    Här är nästa tråddödare. Välkomna!!!
    www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360.html

• Svar på tråden Tråddödare igen....
  • Sedek
    Isnogood skrev 2009-11-02 21:31:12 följande:
    Jaa...jag vet ju faktiskt vad det betyder....o trot INTE att man lyckas paja en tråd på FL bara för att man tar ett nummer IRL... Ska försöka sova nu...sov inget i natt då det dels stormade o dels var mycket tankar angående planet som är på väg... God natt Kramar
    Nä, fattar fortfarande inte. Väntar mig förklaring i morgon när du sovit ut ordentligt och rett ut tankarna på det ankommande hästflyget

Sov så gott
  • Sedek

Just det ja, egentligen så pratar jag ju inte med dig. Väntar mig ytterligare en förklaring i inboxen

• Scratchy

Grattis till numret, vem som du fick det och var och när och varför...

• Jagbyttenick
    Isnogood skrev 2009-11-02 21:23:36 följande:
    Någon som varit inne i tråden "korthåriga tjejer vill se fula ut" ..? "himla intressant" läsning...he he he...eller inte.. men i alla fall... ganska komisk om man har sådan humor.... -Ja...JAG har sådan humor....
    Alla hans trådar ska föreställa vara provocerande förstod jag när jag började läsa runt. Trodde ju han var på riktigt först! Eller ja, det kanske han är, men ingen jag tar på allvar.
  • Jagbyttenick
    Scratchy skrev 2009-11-02 22:08:26 följande:
    Grattis till numret, vem som du fick det och var och när och varför...
    Grattis till 1313
  • Scratchy
    Jagbyttenick skrev 2009-11-02 22:15:01 följande:
    Grattis till 1313
    Haha... jag har blivit lite nummerblind tydligen... och inga ångsökta kommentarer på det Sedek... tack!

Och på tal om en diskussion vi hade i en annan tråd så har jag just varit och träffat ett par A-kupor. Fattar inte att folk vill ha något annat...
  • Grizelda
    Haha... jag har blivit lite nummerblind tydligen... och inga ångsökta kommentarer på det Sedek... tack! Och på tal om en diskussion vi hade i en annan tråd så har jag just varit och träffat ett par A-kupor. Fattar inte att folk vill ha något annat...
    Vadå vill ha? Minns inte att någon frågade mig om jag ville ha F-kupor, de bara fanns där en dag...
  • Scratchy
    Grizelda skrev 2009-11-03 12:16:12 följande:
    Vadå vill ha? Minns inte att någon frågade mig om jag ville ha F-kupor, de bara fanns där en dag...
    Jag pratade om män...
  • Scratchy
    Haha... jag har blivit lite nummerblind tydligen... och inga ångsökta kommentarer på det Sedek... tack! Och på tal om en diskussion vi hade i en annan tråd så har jag just varit och träffat ett par A-kupor. Fattar inte att folk vill ha något annat...
    Ska inte Sedek gratulera mig till det kristliga numret?
  • Scratchy
    Grizelda skrev 2009-11-03 12:16:12 följande:
    Men alltså hur stora blir de när de är F? Vilket är störst, ditt huvud eller ditt ena bröst? (Jag antar helt enkelt att du menar att brösten bara fanns där en dag, inte själva bh:n...)
Svar på tråden Tråddödare igen....