• Midka

Tråddödare igen....

Tja.. har hört att den gamla är på väg att dö, så om vi ska fortsätta får vi ordna en ny. Får se om detta blir en "äkta" tråddödare

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-20 11:34
    Här är nästa tråddödare. Välkomna!!!
    www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360.html

• Svar på tråden Tråddödare igen....
  • Polly S

ja, du har väl hängt här så länge att du hört mina förklaringar både en & 2 ggr!

qwerty66 skrev 2009-09-26 13:42:23 följande:
    *viskar* jag vet jag vet!!!
  • qwerty66

länge? tror jag varit här typ 3 månader :)

• Grizelda
    Polly S skrev 2009-09-26 13:16:56 följande:
    gah! skylLer!är nästan alltid 'L' som försvinner, kan tangenterna vara olika känsliga på en bärbar eler har jag ingen kraft i ringfingret?
    Jag får ofta kak- och chipssmulor, hm.. jag menar fruktsmulor som kilar sig fast under tangenterna. Det finns speciella dammsugare att köpa på närmaste "gubbadagis".
  • Grizelda
    Polly S skrev 2009-09-26 13:20:37 följande:
    intressant spökfenomen men nej, är extremt högerhänt.
    Vet inte om det har framkommit redan, då jag är lite bakom i tråden, men han undrar nog om du är gift...
  • confligere
    Polly S skrev 2009-09-26 13:39:03 följande:
    har kommit fram till att min bild fungerar som ett rorschachtest -vad tycker DU den föreställer?taxar, huvudlösa kvinnor i choklad, sadlar eller svampar?
    Jag skulle nog satsa på något konstigt musikinstrument. Typ en vidareutveckling av fagotten. Typ en fagott-tuba.

De som gissat på huvudlösa kvinnor och taxar skulle vara intressant att analysera vidare.
  • Grizelda
    Jag skulle nog satsa på något konstigt musikinstrument. Typ en vidareutveckling av fagotten. Typ en fagott-tuba.De som gissat på huvudlösa kvinnor och taxar skulle vara intressant att analysera vidare.
    och jag fortsätter att hävda att det är en glad man i spandexbrallor.
  • Jagbyttenick

Hejsvejs tråddödare! Efter att ha varit på konferens i mörkaste småland är jag äntligen hemma i civilisationen och upptäcker till min förfäran att tråddödartråden är död. Men som tur är finner jag att någon intelligent människa startat en ny som jag kan försöka ta död på

Svar på tråden Tråddödare igen....