Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare igen....

Isnogood skrev 2009-12-09 21:08:15 följande:
    Familj....ah..antar att du INTE menar mina barn.... Har min mamma o hennes man i STHLM, men hon brukar försöka komma ner en hel del..(vilket hon är tvungen till då hon dels har hästen här o sedan sin sommarstuga...)Min storasyster bor ca 10 mil från mig med sin familj
    Ja, jag räknar föräldrar och syskon som familj också Övriga räknar jag som släkt.

Ah, så din mor har även hon häst, fast hästen bor hos dig? Tja, du förstår vad jag menar

Så ni är två systrar. Nice!
  • Velour
    Polly S skrev 2009-12-09 21:33:15 följande:
    oj, jag undrar vem det kan vara? chefen kanske?
    Det är det man alltid vill
  • Velour
    Polly S skrev 2009-12-09 21:39:38 följande:
    funderar nu på ngt Audrey Hepburn-inspirerat, rm.awarenessnetworks.com/7968067977061801682.... -ish.någorlunda lätt att fixa om jag bara kan klura ut hur jag enklast gör ett ciggmunstycke (röker inte heller).vad tror ni?och har ni tips om hur man kan tillverka munstycket?
    Ah, sexigt värre! Tyvärr vet jag inte vad man kan använda för att göra ett munstycke.
  • Velour
    Polly S skrev 2009-12-09 21:40:49 följande:
    om stjärnorna är med mig kanske det går!
    Fast detta var dagens horoskop
  • Velour
    Polly S skrev 2009-12-09 22:00:06 följande:
    darn!
    Jupp!

Förresten, jag undrar om det blir en träff i januari.
  • Velour
    Polly S skrev 2009-12-09 22:10:21 följande:
    buttericks har munstycken i plast, men ngt sånt har vi ju inte här. hmm.
    Ta en sugrör och måla den i svart. Det kanske funkar.
  • Velour
    Polly S skrev 2009-12-09 22:18:13 följande:
    nej, ska stänga ner här.har varit yrslig hela eftermiddagen och kvällen, vinglar lite när jag går.ingen aning om vad det beror på. gonatt!
    Men oj...överansträngning kanske...hoppas det går över tills imorgon.

Godnatt!
  • Velour
    Jagbyttenick skrev 2009-12-09 23:12:29 följande:
    LoU=Lagen om offentlig upphandling. Det föreslås komma förändringar som innebär att en upphandlande enheten/myndigheten måste vara noggrannare med sina inköp/upphandlingar för att undgå att avtal rivs upp eller döms ut böter på.Varför skulle detta vara något negativt för dig?
    Ah, då förstår jag. Nej, det är inte negativt för mig...Jag är bara spontant pessimistisk, så jag dömde ut förslaget innan jag fick det förklarat för mig

Men nu förstår jag vad det innebär.
  • Velour

Kul att det stämmer för dig. För mig är det tvärtom

Svar på tråden Tråddödare igen....