Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare igen....

Isnogood skrev 2009-12-11 20:19:44 följande:
    Go kväll i tråden... Åh....-Stör jag..?
    Heeeej!

Du, störa? Kraaam!

Hur har din dag varit? Ska du hitta på nåt kul i helgen?
  • Velour

Nu ska jag iaf gå och natta lillen...Hoppas vi ses lite senare.

• Velour
    Isnogood skrev 2009-12-11 20:31:47 följande:
    "kramar tebax"Min dag har som de andra dagarna varit sjukt stressigt på jobbet...har nu jobbat 6 dagar o njuter av att slippa jobbet i morgon...( jobbade i söndags med, räknade inte fel....)I morgon ska jag på Statt o jobbets julmiddag -Vi är en hög som ska träffas innan hos en o umgås innan vi går dit o sedan så får vi se om vi blir kvar eller går vidare någon annan stans i denna stora metropol.... inte
    Jag längtar också efter lite julmat. mumma!

Men vad skönt att du ska ha lite roligt imorgon Festa, julmiddag...riktigt nice!
  • Velour
    Isnogood skrev 2009-12-11 20:57:55 följande:
    He he he...våra julfester är något extra....snackas läääääääänge efter varje gång....Den ena gör det med den andra som försökte göra det med den tredje som ville göra det med den fjärde som gick hem med den femte som är gift med den sjätte som satt o grät i ett hörn o försökte tröstas av den sjunde som är chef till den åttonde som egentligen skulle ha åkt hem med den nionde som i stället lämnade festen med den tionde osv osv osv.....typ...Men kuuuuuuuuuuul har vi
    Typiskt med andra ord
  • Velour
    Sedek skrev 2009-12-11 21:01:18 följande:
    Nummer
    Oj,grattis
  • Velour
    Isnogood skrev 2009-12-11 21:11:15 följande:
    Hm...en något suddig (liten ) bild tagen med min mobil, då dotras kamerabatterier var urladdade, på min "halsdrake" ligger nu i galleriet....
    Snyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyggt! Riktigt, riktigt snyggt!
  • Velour
    Polly S skrev 2009-12-11 21:15:08 följande:
    shit, vad jobbar ni andra på för ställen?!
    Ja du...när jag jobbade på Ericsson var det mer än bara vänskapliga ord och beteenden man fick uppleva, både under arbetstid och på personalfesterna. Alla gjorde det med alla. Sen låtsades de vara den perfekta äkta häflten när de åkte hem.

Riktigt äckligt. Men jag var, som Isnogood, bara en lycklig åskådare även om jag fick många "erbjudanden"
  • Velour
    Inga såna ställen, undrar också hur de bär sig åt?
    Vadå, VILL du att sånt ska förekomma?
  • Velour
    Sedek skrev 2009-12-11 21:24:07 följande:
    Bara undrar hur det går till liksom, har inte varit i närheten av en sådan fest, ever.Kanske borde skriva det i tråden "saker jag aldrig gjort"
    Eh...nej? Du vill väl inte dra ner dig till deras nivå? Att du aldrig har upplevt det på de ställen du jobbat, måste nog bero på att det har funnits lite mer klass där.
  • Velour
    Polly S skrev 2009-12-11 21:25:46 följande:
    *tänker på kollegorna*...*ryser*nej, det vore nog inte ens kul att vara åskådare, mer sådär som en bilkrasch...
    Mmm...det var många gånger riktigt pinsamt att se hur folk höll på. Vuxna människor som inte kunde behärska sig, vare sig när det gällde alkoholdrickandet eller fenomenet att ligga runt och stöta på varann.

Till och med en av mina chefer stötte på mig
Svar på tråden Tråddödare igen....