Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare igen....

Midka skrev 2009-12-17 20:59:38 följande:
    Kram på er!Även om jag inte är inne så ofta just nu är det ändå gott att veta att ni finns här om jag skulle behöva småsnacka lite!!!Just idag slog det mig att denna tråd är skapad den 24 sept... Ganska lustigt så här i Jultider.... Det innebär i alla fall att det är 7 dagar tills den dör pga regelverk. Får se om någon är så engagerad att denne skriver på självaste Julafton? I annat fall måste vi skapa en ny tråd! Har någon, någon ide om vad vi ska kalla den nya?
    Hej och kram!

Jag kommer nog inte att skriva här på julafton. Eller så kommer jag att vara inloggad väldigt sent på kvällen.

Vad vi ska kalla den nya tråden? Ett alternativ kan ju vara "Vi få tråddödare som är kvar"
  • Velour
    Midka skrev 2009-12-17 21:12:49 följande:
    Vi får väl se vem som startar den nya tråden och vad den kommer heta....Go natt!
    Japp.

Godnatt på dig
  • Velour

Jag har skrivit 2049 inlägg, med detta inräknat.

• Velour
    Jagbyttenick skrev 2009-12-17 22:54:51 följande:
    Hade inte min sambo ställt ut elljusstakarna så hade vi inte haft något julpynt alls i år. I fjol var jag däremot värsta husmodern med hembakta lussekatter, knäck, egen starkvinsglögg (som fortfarande finns kvar - törs man dricka den i år? ) och julpynt upp till taket. Men så ska vi inte fira hemma alls i å; jag kommer jobba till kl 15 lillejulafton, sedan firar vi hos min mamma kl 16. dagen därpå kör vi till svägerskan där vi firar med sambons familj och sover över och juldagen är det stort släktkalas hos deras moster. Trött redan... Men trevligt ska det bli.
    Heeej!

Hålligång på gång En fråga, KAN man dricka ett år gammalt glögg?
Svar på tråden Tråddödare igen....