Inlägg från: Sedek |Visa alla inlägg
  • Sedek

Tråddödare igen....

Grizelda skrev 2009-11-07 22:52:26 följande:
    Jag har lyckats göra det en gång, du vet vilken...
    Du är min hjälte
  • Sedek
    Velour skrev 2009-11-07 20:59:22 följande:
    Vad är det med dig och jämna nummer egentligen? Antingen har du haft 666 besökare hos dig, eller så har du gjort inlägg nr. 1616 och inlägg nr. 1700. Fast med inläggen så kanske du väntade tills det blev rätt läge att göra en (jämn) insats...
    Haha, det är jag som är verklighetens Robert Langdon

Snacka om att inte ha ett liv, när man sitter och jagar jämna nummer i en tråd på nätet...

Men du Velour, vad betydde 999??? Du berättade aldrig det, eller så ligger svart långt bak och jag har missat det.
  • Sedek
    Velour skrev 2009-11-07 21:02:23 följande:
    Ja, det har jag varit med om flera gånger, hehe. Om jag är en tråddödare plus att jag har startat några trådar som till sist har stängts utan ett enda svar, så måste jag fan vara den tråkigaste personen på FL. Men det gör inget, jag måste ju vara duktig på _någonting_
    Whao du är också min hjälte!!! Du måste länka till en stängd så vi får se
  • Sedek
    Velour skrev 2009-11-08 00:06:25 följande:
    Hahah! Fast det där om att råka på vissa nummer hela tiden är nog rätt vanligt, men trots detta väcker det en hel del känslor. Alltså, jag var ju själv osäker på vad 999 betydde, men fick för längesedan höra av en vän att det var djävulens riktiga symbol :/ Jag vet faktiskt inte.. Men jag kan iaf länka till en av flera trådar som aldrig fick svar www.familjeliv.se/Forum-5-97/m40348642.html Tydligen var inte bilden rolig (länken fungerar inte längre).
    Nice Inget svar...!!! Helt otroligt, ändå en typisk trådstart som det borde bli några sidor svar på kort tid ändå.

Tråddödarhjältestatus till dig
  • Sedek
    Velour skrev 2009-11-08 21:20:18 följande:
    Men den senaste veckan tog jag åt mig när den åttaåriga flickan dog. Man undrar varför hon dog bara sådär. Ord blind skrev 2009-11-08 21:15:08 följande:
    Just den händelsen som fick också mig att börja fundera på om man kanske ska ta den där injektionen..., och barnen...

Å andra sidan var det en 4åring som hamnade i koma av vaccineringen.

Man kanske ska singla slant!
  • Sedek
    Isnogood skrev 2009-11-08 19:34:21 följande:
    "kräks av bara tanken att sätta den till någons ansikte"
    Ingen tatuering

Men bild har du bytt igen, går omgående och byter kalsonger, tack!
  • Sedek
    Velour skrev 2009-11-08 21:28:56 följande:
    Har inte hört om fyraåringen alls! Vad hemskt! Ja, singla slant..Visst är det tragiskt när man inte vet vad man ska göra? Man spelar ju rysk roulette med sitt liv hur man än gör i denna fråga, känns det som. Och det är fanimig helt jävla fel! Jag vet att det är många fler som inte dött eller råkat illa ut av vare sig sjukdomen eller vaccinet, vilket borde kännas bra, men det gör det inte. För, vad säger att jag/min son kommer att vara bland de som klarar sig? Fan att det inte går att veta med säkerhet!
    Mm, inte roligt.

Jag tänker nog göra såhär: om tillfället dyker upp, en sjuksköterska med sprutan laddad i högsta hugg, då får hon sätta den.
  • Sedek
    Isnogood skrev 2009-11-08 21:29:25 följande:
    Näe...inga tatueringar... Har idag pratat med en annan...börjar känna att jag inte kan/VILL vänta hur länge som helst... -Jag säger till när det är klart..."suck"

Vad kommer kalaset att kosta? Vill veta hur mycket man ska sätta undan
  • Sedek

Ord blind skrev 2009-11-08 21:29:45 följande:

Ja, det är inget som känns riskfritt vad man än väljer....
    Nej, man kan ju fundera på vad man vill ha på sin gravsten.

- Dog efter en onödig vaccination

- Dog efter att inte tagit vaccinet

Svar på tråden Tråddödare igen....