• Midka

Tråddödare igen....

Tja.. har hört att den gamla är på väg att dö, så om vi ska fortsätta får vi ordna en ny. Får se om detta blir en "äkta" tråddödare

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-20 11:34
    Här är nästa tråddödare. Välkomna!!!
    www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360.html

• Svar på tråden Tråddödare igen....
  • Ord blind
    Velour skrev 2009-11-12 22:50:20 följande:
    Hahah, har aldrig hört talas om dessa ord. Vad skulle de ha betytt om de hade varit verkliga?Ord blind skrev 2009-11-12 22:47:07 följande:
    Brusefotölj=toalett
    Fjuneflås=hårtork.

*källa norsk hydroboken.

Gurka heter agurk. Jag brukad fråga mina norska kollegor om det fanns bgurk också, låtsas att det var en klassifiering... :)
  • Polly S

snällt att du försöker muntra upp mig! *darrar på läppen*

Scratchy skrev 2009-11-12 23:03:22 följande:
    Polly S skrev 2009-11-12 23:02:03 följande: Men du fick ju just 256 (med en extra tvåa)... GRATTIS!
  • Ord blind
    Polly S skrev 2009-11-12 23:02:03 följande:
    lämnar er åt era lekar -tar ju aldrig några nummer iaf! *surar* *gäsåar*gonatt!
    Godnatt!
  • Scratchy

Okej, vi gör ett nytt försök med reportage.

svtplay.se/v/1734050/sportspegeln/18_10

Den finns tillgänglig tills på onsdag. Reportaget jag var med och gjorde börjar vid 25:10 in i programmet.

Jag syns inte, vilket är duktigt av mig eftersom jag stod precis bredvid kameran hela tiden. Hur som helst så var jag en av initiativtagarna till projektet så det var kul att vi hittade en person som så bra exemplifierar syftet med projektet: att hjälpa ungdomar att ta sig bort från våldet och drogerna.

• Scratchy
    Polly S skrev 2009-11-12 23:05:42 följande:
    snällt att du försöker muntra upp mig! *darrar på läppen*
    *översköljer Fiona med pussar*
  • Ord blind
    gaffsan skrev 2009-11-12 23:02:25 följande:
    Hej jag jobbar i en stor organisation som jag inte vill säga namnet på pga att de är så seriösa . Vi jobbar med bistånd.Jag jobbar praktiskt och handleder samtidigt människor som behöver arbetspraktik , invandrare som behöver dagligt språk och komma in i hur det ser ut på arbetsplatser i Sverige ,människor från Frivården som fått samhällstjänst.Människor med sociala och fysiska problem som behöver arbetsträning.Jag har själv ett handikapp pga min psoriasisartrit .
    Vad fint!! :) (#)

(#)=sol!! :)
  • Scratchy
    gaffsan skrev 2009-11-12 23:02:25 följande:
    Hej jag jobbar i en stor organisation som jag inte vill säga namnet på pga att de är så seriösa . Vi jobbar med bistånd.Jag jobbar praktiskt och handleder samtidigt människor som behöver arbetspraktik , invandrare som behöver dagligt språk och komma in i hur det ser ut på arbetsplatser i Sverige ,människor från Frivården som fått samhällstjänst.Människor med sociala och fysiska problem som behöver arbetsträning.Jag har själv ett handikapp pga min psoriasisartrit .
    Oj, kan inte jag få jobb där du jobbar? Snällasnällasnällasnällasnällasnällasnällasnällasnällasnällasnällasnällasnällasnällasnällasnällasnällasnällasnällasnällasnällasnälla!!!
  • Scratchy

Ord blind skrev 2009-11-12 23:08:49 följande:

Vad fint!! :) (#)(#)=sol!! :)
    Grattis till #2266! Men säg ingenting till Sedek för då blandar han bara in en hypotetisk tvåa i början så att det blir 2+2+2,6,6=666.
  • gaffsan
    Velour skrev 2009-11-12 23:05:14 följande:
    Vad stort! Eloge till dig.
    Nej inte stort  (organisationen är stor, men varje person i den är ju bara en människa  ), men givande ,gillar människor {#lang_emotions_laughing}

Hade jag fått bestämma i vårt hem ensam,, hade min man fått fnatt
    Jag ska ta hand om alla .... som det är synd om {#lang_emotions_wink}

Inkluderar hemlösa katter

Min gubbe har styvt jobb att hålla mig i verkligheten
  • Velour

Ord blind skrev 2009-11-12 23:05:20 följande:
    Brusefotölj=toalettFjuneflås=hårtork.*källa norsk hydroboken.Gurka heter agurk. Jag brukad fråga mina norska kollegor om det fanns bgurk också, låtsas att det var en klassifiering... :)
Svar på tråden Tråddödare igen....