• Midka

Tråddödare igen....

Tja.. har hört att den gamla är på väg att dö, så om vi ska fortsätta får vi ordna en ny. Får se om detta blir en "äkta" tråddödare

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-20 11:34
    Här är nästa tråddödare. Välkomna!!!
    www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360.html

• Svar på tråden Tråddödare igen....
  • Velour

Fint.

Scratchy skrev 2009-11-12 23:07:24 följande:
    Okej, vi gör ett nytt försök med reportage.svtplay.se/v/1734050/sportspegeln/18_10 finns tillgänglig tills på onsdag. Reportaget jag var med och gjorde börjar vid 25:10 in i programmet.Jag syns inte, vilket är duktigt av mig eftersom jag stod precis bredvid kameran hela tiden. Hur som helst så var jag en av initiativtagarna till projektet så det var kul att vi hittade en person som så bra exemplifierar syftet med projektet: att hjälpa ungdomar att ta sig bort från våldet och drogerna.
  • Velour
    gaffsan skrev 2009-11-12 23:12:31 följande:
    Nej inte stort  (organisationen är stor, men varje person i den är ju bara en människa  ), men givande ,gillar människor Hade jag fått bestämma i vårt hem ensam,, hade min man fått fnatt Jag ska ta hand om alla .... som det är synd om Inkluderar hemlösa katter Min gubbe har styvt jobb att hålla mig i verkligheten
  • Velour

Nej, redan?

Ok, då. Godnatt och sov gott. Hoppas illamåendet släpper, om det inte gjort det redan.

Ord blind skrev 2009-11-12 23:20:16 följande:

God natt folks! :)
  • gaffsan
    Scratchy skrev 2009-11-12 23:09:05 följande:
    Oj, kan inte jag få jobb där du jobbar? Snällasnällasnällasnällasnällasnällasnällasnällasn ällasnällasnällasnällasnällasnällasnällasnällasnäl lasnällasnällasnällasnällasnälla!!!
    Jo det finns på många ställen i sverige , är faktiskt en global organisation .
  • Scratchy
    gaffsan skrev 2009-11-12 23:25:55 följande:
    Jo det finns på många ställen i sverige , är faktiskt en global organisation .
    Oj... då vill jag veta vilken den är. Söks det folk dit ofta? Kan man vara anställd eller är det ideellt?

Inboxa gärna!
  • Sedek

Tillbaka med några nya norska riktiga ord:

Stövkanin
    Bärs
    Pula

Gissa på ni bara

Och så måste även jag säga godnatt, blir väckt av en liten 2 åring kl 6 antar jag.

• Sedek
    Scratchy skrev 2009-11-12 23:10:26 följande:
    Ord blind skrev 2009-11-12 23:08:49 följande: Grattis till #2266! Men säg ingenting till Sedek för då blandar han bara in en hypotetisk tvåa i början så att det blir 2+2+2,6,6=666.
    Aha! Number of the beast...
  • Polly S

jag vill gärna veta vad stövkanin är! (tänker mig en kanin med svår mjäll...)

Sedek skrev 2009-11-13 00:00:59 följande:
    Tillbaka med några nya norska riktiga ord: Stövkanin Bärs Pula Gissa på ni bara Och så måste även jag säga godnatt, blir väckt av en liten 2 åring kl 6 antar jag.
  • Sedek
    Polly S skrev 2009-11-13 06:10:57 följande:
    jag vill gärna veta vad stövkanin är! (tänker mig en kanin med svår mjäll...)
    Haha! Nej, det är det samma som damråtta (damklump som ligger under soffan ibland när det är dags att damsuga, hemma hos mig i alla fall...)
Svar på tråden Tråddödare igen....