• Midka

Tråddödare igen....

Tja.. har hört att den gamla är på väg att dö, så om vi ska fortsätta får vi ordna en ny. Får se om detta blir en "äkta" tråddödare

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-20 11:34
    Här är nästa tråddödare. Välkomna!!!
    www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360.html

• Svar på tråden Tråddödare igen....
  • Isnogood
    Sedek skrev 2009-11-16 23:55:59 följande:
    Sjukhusrestaurangen...Nej men skämt å sido, ingen aning, har aldrig lunchat någon annan stans än på sjukhuset och en korvmoj vid det böjda Scandichuset.Ska sova nu och se om jag drömmer om den perfekta lunchdejten och i så fall notera vad stället heter. Återkommer i morgon.
    Spänningen stiger.... VEEEEEEEEEEEEEM av dessa goa "gubbar" ska vinna över Velour på "sin" sida....

Attans...detta e ju som en sån där ytters lååååååååångdragen såpa på tv.... bortsett då från att man inte får se något i bild utan bara i text......

"väntar med spänning på fortsättningen av detta drama"
  • Grizelda
    Isnogood skrev 2009-11-17 12:40:25 följande:
    Spänningen stiger.... VEEEEEEEEEEEEEM av dessa goa "gubbar" ska vinna över Velour på "sin" sida.... Attans...detta e ju som en sån där ytters lååååååååångdragen såpa på tv.... bortsett då från att man inte får se något i bild utan bara i text...... "väntar med spänning på fortsättningen av detta drama"
    Men det är ju inte bara text, vi får ju se trevliga filmer hela tiden. Konstigt förresten, att alla här i tråden ser ut som om de har indiskt urprung...
  • Isnogood
    Grizelda skrev 2009-11-17 13:21:21 följande:
    Men det är ju inte bara text, vi får ju se trevliga filmer hela tiden. Konstigt förresten, att alla här i tråden ser ut som om de har indiskt urprung...
    Aj då...får väl erkänna att jag inte kollat på någon av dem.... har inte haft tid... springer mellan dator o att kolla till hästarna hela tiden plus att jag försöker göra liiiite nytta....
  • Polly S

jag har såna Fröken Duktig-komplex och försöker lära mig att säga nej, men får ändå dåligt samvete när jag gör det.
    alltså, det är ju trots allt en viss skillnad på att diskutera sin 'expertis' i forum här lite löst och att läsa/bedöma en uppsats för MVG... *suckar*
    säg åt mig att skärpa mig!

• Isnogood
    Polly S skrev 2009-11-17 13:46:36 följande:
    jag har såna Fröken Duktig-komplex och försöker lära mig att säga nej, men får ändå dåligt samvete när jag gör det. alltså, det är ju trots allt en viss skillnad på att diskutera sin 'expertis' i forum här lite löst och att läsa/bedöma en uppsats för MVG... *suckar*säg åt mig att skärpa mig!
    "Säger åt Fiona att skärpa sig"

Vill du låna ett skärp..?

Usch...e inte ett dugg avundsjuk på dig...
  • Polly S

haha, kan nog behöva ett skärp, både mentalt och rent fysiskt!

Isnogood skrev 2009-11-17 14:05:56 följande:
    Polly S skrev 2009-11-17 13:46:36 följande: "Säger åt Fiona att skärpa sig" Vill du låna ett skärp..? Usch...e inte ett dugg avundsjuk på dig...
  • Scratchy
    Polly S skrev 2009-11-17 14:24:03 följande:
    haha, kan nog behöva ett skärp, både mentalt och rent fysiskt!
    Men det är väl inte så illa att du måste hänga dig? Ryck upp dig istället! (så får ni tolka det hur ni vill (vet att Sedek ändå kommer att göra det))
  • Scratchy
    Sedek skrev 2009-11-17 11:42:42 följande:
    Jag har sagt det och jag säger det igen, ni sover för lite!!! Man bygger upp en sömnskuld i kroppen, om man inte betalar tillbaka med sömn så tar kroppen betalt i form av organslitage. Bara så ni vet, sooooooov
    Ahh, är det därför jag mår så konstigt...
  • Scratchy
    Grizelda skrev 2009-11-17 13:21:21 följande:
    Och jag har dessutom representerats av samma skådespelare flera gånger. Ganska lik faktiskt.
Svar på tråden Tråddödare igen....