• Midka

Tråddödare igen....

Tja.. har hört att den gamla är på väg att dö, så om vi ska fortsätta får vi ordna en ny. Får se om detta blir en "äkta" tråddödare

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-20 11:34
    Här är nästa tråddödare. Välkomna!!!
    www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360.html

• Svar på tråden Tråddödare igen....
  • Jagbyttenick
    Isnogood skrev 2009-11-17 13:41:10 följande:
    Jag älskar arbete. Jag kan sitta och studera det i timmar. Källa: Platon Hm.....
  • Sedek

Hejsan

Tillbaka hemma efter en lååååång föreläsningsomgång, sista innan tentan om 3 veckor.

Mötte ryska presidenten på vägen hem, blev stoppad 20 minuter på E4 när han och hans ryska hejdukar skulle åka från Arlanda till Stockholm. Bara så ni vet

• Jagbyttenick
    Polly S skrev 2009-11-17 14:24:03 följande:
    haha, kan nog behöva ett skärp, både mentalt och rent fysiskt!
    Skärp och hängslen behöver jag idag!
  • Jagbyttenick
    Sedek skrev 2009-11-17 22:27:09 följande:
    Hejsan Tillbaka hemma efter en lååååång föreläsningsomgång, sista innan tentan om 3 veckor. Mötte ryska presidenten på vägen hem, blev stoppad 20 minuter på E4 när han och hans ryska hejdukar skulle åka från Arlanda till Stockholm. Bara så ni vet
    *vederbörligen imponerad*
  • Jagbyttenick

Hysterisk dag idag. Anbudsarbete med massa akuta saker i sista minuten - blä! Fick inte lunch förrän kl 15, då hade jag inte ätit på 20 timmar och började bli lite snurrig. Sedan hade möten resten av eftermiddagen med fruktansvärd huvudvärk (konstigt va?) och så fick jag veta att min roliga resa till Götet blir framskjuten en vecka, så jag hoppas jag ändå kan bo på samma hotell till det låga priset!
    Till råga på allt fyller sambon år, så det var ju bara till att slå på leendet här hemma. Nu ska jag duscha och sova! Bara så ni vet.
    Hoppas alla har haft en lite lugnare dag idag!!! *vink*

• Sedek
    Jagbyttenick skrev 2009-11-17 22:28:29 följande:
    *vederbörligen imponerad*
    Oh tack

Hur går det med Göteborsplanerna? Dubbelkollat att hotellet finns kvar på Avenyn?

Tänkte på det du sa igår, hållt ihop i 12 år med "A". Fortsätt med det du, låter väldigt mysigt att fortfarande J hjärtar A efter så lång tid. Alltså det jag försöker säga är att byt inte ut honom mot en gubbe från Göteborg
  • Polly S

just det.
    huset var förresten en besvikelse.
    3 miljoner i utgångspris, i STORT renoveringsbehov och inget garage, inte ens parkeringsplats!
    jaja, det kommer fler och bättre...

• Sedek
    Isnogood skrev 2009-11-17 12:40:25 följande:
    Spänningen stiger.... VEEEEEEEEEEEEEM av dessa goa "gubbar" ska vinna över Velour på "sin" sida.... Attans...detta e ju som en sån där ytters lååååååååångdragen såpa på tv.... bortsett då från att man inte får se något i bild utan bara i text...... "väntar med spänning på fortsättningen av detta drama"
    Men det är ju inte bara bild, såpan finns på riktigt i en massa småfilmer
  • Sedek
    Polly S skrev 2009-11-17 22:34:54 följande:
    just det. huset var förresten en besvikelse. 3 miljoner i utgångspris, i STORT renoveringsbehov och inget garage, inte ens parkeringsplats! jaja, det kommer fler och bättre...
    Ojdå, får man fråga i vilken stad? Du kanske har sagt det innan och i så fall ber jag om ursäkt och skyller på att jag ibland, bara ibland, kan vara lite disträ...
Svar på tråden Tråddödare igen....