• Midka

Tråddödare igen....

Tja.. har hört att den gamla är på väg att dö, så om vi ska fortsätta får vi ordna en ny. Får se om detta blir en "äkta" tråddödare

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-20 11:34
    Här är nästa tråddödare. Välkomna!!!
    www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360.html

• Svar på tråden Tråddödare igen....
  • Isnogood
    Sedek skrev 2009-11-17 22:44:06 följande:
    Du borde kolla in dem, genererar garanterat en massa skratt
    Är inte på humör....tyvär...
  • Sedek
    Polly S skrev 2009-11-17 22:39:41 följande:
    nope, jag hemlar med stad, fegis som jag är, så jag har inte sagt det. men villorna i stan ligger mellan 2-4 miljoner beroende på läge & storlek -och sen trissas priset upp som satan av att alla tydligen ynglat av sig och vill ha hus... kollar vi 2 mil från stan, mitt emellan Storstan och mitt jobb (1,5 mil till ut på landet) får man SCHYSSTA hus för 1,5-2 miljoner. hmm, jag kanske får revidera det där med var jag vill bo...
    Det är ok, vi är ju hemlighetsfulla klubben här

Vi kan byta, ni kan få köpa mitt hus och så kan jag köpa er lägenhet. Ska byta hus mot lägenhet rätt så snart.
  • Polly S

jättebra läge. coolt hus, gammal direktörsvåning typ. 180 kvadrat.

Velour skrev 2009-11-17 22:39:17 följande:
    Polly S skrev 2009-11-17 22:34:54 följande: Synd! Vad ville de ha tre miljoner för om det var så dålig standard på den? Bra läge?
  • Grizelda
    Isnogood skrev 2009-11-17 22:45:36 följande:
    Är inte på humör....tyvär...
    Oj då! Varför är humöret tappat?
  • Isnogood
    Grizelda skrev 2009-11-17 22:48:41 följande:
    Oj då! Varför är humöret tappat?
    Karlar i mitt liv.....

Funderar på att hänga brevlådan på hästen o ge mig iväg...

-Fick mail från exet idag...eller...näe..det kom igår men jag läste det i dag...

Så det är bara att dra upp bekymrena o försöka förklara för honom igen...

-Han passar väl på att maila nu när jag inte kommer vara på jobbet de närmaste 2 veckorna...
  • Velour
    Polly S skrev 2009-11-17 22:46:12 följande:
    jättebra läge. coolt hus, gammal direktörsvåning typ. 180 kvadrat.
    Ok, synd att det inte blev som ni hade tänkt er. Hoppas att ni hittar något annat minst lika bra
  • Velour
    Isnogood skrev 2009-11-17 22:50:55 följande:
    Karlar i mitt liv.....Funderar på att hänga brevlådan på hästen o ge mig iväg...-Fick mail från exet idag...eller...näe..det kom igår men jag läste det i dag...Så det är bara att dra upp bekymrena o försöka förklara för honom igen...-Han passar väl på att maila nu när jag inte kommer vara på jobbet de närmaste 2 veckorna...
    Åh fy! Om det känns bättre kan jag säga att mitt ex inte är så värst normal, så du är iallafall inte ensam om att ha ett ex som vållar bekymmer för dig.
  • Grizelda
    Isnogood skrev 2009-11-17 22:50:55 följande:
    Karlar i mitt liv.....Funderar på att hänga brevlådan på hästen o ge mig iväg...-Fick mail från exet idag...eller...näe..det kom igår men jag läste det i dag...Så det är bara att dra upp bekymrena o försöka förklara för honom igen...-Han passar väl på att maila nu när jag inte kommer vara på jobbet de närmaste 2 veckorna...
    Inte bry sig om karlar! Vad ska du med dem till? Du är ju stark som en oxe, har hästar att gosa med (och getabock), och de där andra behoven finns det ju små leksaker till...
Svar på tråden Tråddödare igen....