• Midka

Tråddödare igen....

Tja.. har hört att den gamla är på väg att dö, så om vi ska fortsätta får vi ordna en ny. Får se om detta blir en "äkta" tråddödare

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-20 11:34
    Här är nästa tråddödare. Välkomna!!!
    www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360.html

• Svar på tråden Tråddödare igen....
  • Isnogood
    Grizelda skrev 2009-11-17 22:57:38 följande:
    Inte bry sig om karlar! Vad ska du med dem till? Du är ju stark som en oxe, har hästar att gosa med (och getabock), och de där andra behoven finns det ju små leksaker till...
    Tycker inte leksaker är samma sak....dom hjälper liksom aldrig till med att hämta ved eller diska....sen är dom inte så gosiga att krypa ihop med i soffan för att ha en mysig romantisk filmkväll med....o inte faan kommer dom o håller om en så där mysigt på natten heller.... näe..är hellre utan helt o hållet...

.Ska jag ha en sån leksak så ska den banne mig sitta fast på en riktig karl....
  • Isnogood
    Velour skrev 2009-11-17 22:56:56 följande:
    Åh fy! Om det känns bättre kan jag säga att mitt ex inte är så värst normal, så du är iallafall inte ensam om att ha ett ex som vållar bekymmer för dig.
    Hm...kan man inte mota in alla knäppgökar i någon lagerlokal o slänga bort nyckeln..?

-Vore faan så mycket enklare...
  • Velour
    Isnogood skrev 2009-11-17 23:01:42 följande:
    Hm...kan man inte mota in alla knäppgökar i någon lagerlokal o slänga bort nyckeln..? -Vore faan så mycket enklare...
    Tänk om!
  • Sedek
    Isnogood skrev 2009-11-17 23:01:42 följande:
    Hm...kan man inte mota in alla knäppgökar i någon lagerlokal o slänga bort nyckeln..? -Vore faan så mycket enklare...
    Måste jag också in i lagerlokalen
  • Grizelda
    Isnogood skrev 2009-11-17 23:00:51 följande:
    Tycker inte leksaker är samma sak....dom hjälper liksom aldrig till med att hämta ved eller diska....sen är dom inte så gosiga att krypa ihop med i soffan för att ha en mysig romantisk filmkväll med....o inte faan kommer dom o håller om en så där mysigt på natten heller.... näe..är hellre utan helt o hållet....Ska jag ha en sån leksak så ska den banne mig sitta fast på en riktig karl....
    Geten kan väl lära sig att hämta ved, men det är klart, det där med filmkväll i soffan är väl inte så trevligt ens med en nyschamponerad bä...
  • Isnogood
    Sedek skrev 2009-11-17 23:08:20 följande:
    Hm....

-Är du bra som leksak..?
  • Isnogood
    Grizelda skrev 2009-11-17 23:11:28 följande:
    Geten kan väl lära sig att hämta ved, men det är klart, det där med filmkväll i soffan är väl inte så trevligt ens med en nyschamponerad bä...
    Näe...han e för hårig....o luktar....get....
  • Grizelda
    Sedek skrev 2009-11-17 23:08:20 följande:
    Jag tror det är meningen att du ska hämta ved, diska, mysa i soffan och låna ut din leksak... ANNARS åker du in.
Svar på tråden Tråddödare igen....