Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare igen....

Phew! Då får jag stoppa undan den fördomen Så vad studerar du?

Ord blind skrev 2009-11-05 22:14:50 följande:

Det där med att spotta i maten är en av de mest seglivade myterna jag har hört talas om. Det finns ingen normalt funtad människa som skulle spotta i någons mat, inte ens när jag var en ung snärta och gubbarna klatchade mig i rumpan. De fick sig en verbal utskällning så hela bordet hörde i stället. Mer effektivt! :) Så var inte rädd för att klaga på maten.... :)
  • Velour

Men ska alla överge tråden (mig)?

Jaha...då får jag väl traska vidare någon annanstans. Godnatt!

• Velour

Ja du, hur man ska tolka detta blir lite svårare. Det är så subjektivt också. Eftersom jag själv gillar humaniora, så måste nog "tråkig" för mig vara teknik. Är det inom teknik du studerar?

Ord blind skrev 2009-11-05 22:23:48 följande:

Den frågan har jag fått många gånger... Och ingen har fått svar. Men jag är en tråkmåns kan jag ge dig som ledtråd.....
  • Velour

Ah, vad trevligt! Vad blir det för motiv på tatueringen?

Isnogood skrev 2009-11-06 15:46:50 följande:
    "imorgon är idag"Kollar bara in en liten stund, snart åker dottern till sin pappa och hon o sonen kommer inte förren på söndag em...så i kväll ska jag umgås med pälsbollarna i stallet, tända hm...hur många är det...ah(!) 34st värmeljus i vardagsrummet, elda i vedspisen o mysa i soffan med en drink eller 2....eller flera....gå o lägga mig tidigt för att hinna göra så mycket som möjligt o hålla tummarna för att tatueraren mår så pass bra så han orkar tatuera mig i helgen..."hoppas"Annars: Trevlig helg
  • Velour

Vad fint! Själv önskar jag mig en liten tatuering (min avatar) på insidan av vänster handled, men det är så förbaskat dyrt med en tatuering. Iallafall om man ska till en som är hyfsat bra.

Håller också tummarna för dig! Kommer du att sätta ut bilderna sedan?

Isnogood skrev 2009-11-06 16:42:47 följande:
    Hej Det blir 4 st... det kinesiska tecknet för eld på insidan av höger handled och för drake på insidan av vänster handled, en text med 4 ord i nacken (hemligt om vilken tills den e klar..), en drake någonstans på kroppen (tatueraren bestämmer..)Så...nu sitter jag bara o hoppas o hoppas o håller tummarna....
  • Velour
    "en platta öl"...Med kontakter kan man komma långt. Själv funderar en av mina kurskamrater om han ska utbilda sig polis. Undrar om jag ska hålla kontakten med honom
    Isnogood skrev 2009-11-06 17:22:41 följande:
    Fasen...för snabb.... Ok..Forts:Ah, jo, det kostar en del om man inte har tur (som jag ) o känner någon som känner tatueraren.... Killen är sjuk o jobbar hemma bara för att hålla igång, dessa tatueringar kommer kosta mig en platta öl...helt ok för mig...
  • Velour

Hej! Trevligt att du har joinat tråden.

Så, vad har du studerat till?

Grizelda skrev 2009-11-06 17:51:29 följande:
    En presentation också, för jag ser att alla här har presenterat sig, nästan:Halvgammal, bor utanför Malmö, alldeles nyutexaminerad och måste vänja mig vid att jag inte är student längre, gift, har två barn som bor hemma men är hyfsat vuxna. För tillfället arbetslös, men har praktikplats.
  • Velour

Som mössen i Askungen utbrast "jobb, jobb och jobb!"

Polly S skrev 2009-11-06 18:01:51 följande:
    nu drar vi till sommarstugan för att kratta och suga löv! (ja, det blev en lövsug, fast inte den jag tänkt utan en ännu sämre... yikes!)trevlig fredag på er!
  • Velour

Coolt! Hoppas det går bra nu med jobb och praktik

Grizelda skrev 2009-11-06 18:14:11 följande:
    Är lite så där halvhemlig här på FL, men det är en masterexamen inom hälsoområdet.
  • Velour

Ja, den är klockren

Sedek skrev 2009-11-06 18:28:00 följande:
    Hej tråden Minns ni en som hette Ika i Rutan som hängde här för ett tag sedan...?Hittade denna, MÅSTE bara lä

Svar på tråden Tråddödare igen....