Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare igen....

Bummer!

Polly S skrev 2009-11-09 12:15:33 följande:
    hej tråden!lunchrast och rättar uppsatsar och surfar! 3 saker på en gång (eller 2, glömde matlådan så det blev bara kaffe...)!
  • Velour

Haha, ja såna trådar kan ju vara så roliga ibland. Men jag håller nog mig utanför Men syftningsfelet på trådrubriken är slående

Ord blind skrev 2009-11-09 13:26:20 följande:

Du kan ju joina debatten"Jag vill kunna äta ute utan barnskrik till förrätten". Åsikterna går i sär kan man ju lugnt säga. Själv tycker jag ju givetvis att MIN åsikt är den sundaste!! ;P
  • Velour

Så allihopa. Nu har nog även jag drabbats av höstens sjukdom. Vilken det är vet jag inte. Än så länge har jag börjat få feber.

• Velour

Jag menar att jag hellre håller mig utanför trådar som den du nämnde (äta utan barnskrik).

"Brudöverlämning av pappa"? Hur sjutton har man tänkt då?

Ord blind skrev 2009-11-09 13:50:39 följande:

Nu är jag rädd att jag inte förstår?Men denna rubriken gillar jag. "Vad tycker du om brudöverlämning av pappa i kyrkan?"
  • Velour

Du har också feber? Fy för att må illa också. När jag mår illa blir effekten av sjukdomen så mycket värre.

Men vi kan ju vara sjuka tillsammans och trösta varann

Ord blind skrev 2009-11-09 13:51:28 följande:

Jag har också drabbats av något för femtioåttonde gången... Mår illa i tillägg... Suck
  • Velour

Jaha, ok! Jo "....utan barnskrik till förrätt". Felet ligger väl i att barnskriket blir förrätten.

Ord blind skrev 2009-11-09 13:59:48 följande:

Jag tänkte på syftningsfelet. Jag hittar inte det....
  • Velour

Egentligen hade jag tänkt bli frisk idag, men som det ser ut så får jag nog acceptera minst en vecka. Du då?

Ord blind skrev 2009-11-09 14:02:58 följande:

Hur länge tänkte du vara sjuk?
  • Velour

Men kunde du inte vänta tills tatueraren blivit frisk?

Isnogood skrev 2009-11-09 19:11:04 följande:
    På fredag är jag inbokad hos en annan tatuerare Blir då inte den draken som var bestämt från början då den finns hemma hos den andra tatueraren...tyvär...Men i alla fall...jag ska äntligen tatuera mig...fast...med lagen om allts djävlighet så kan man väl ge sig på att denna tatuerare blir sjuk...o sedan så är det fredagen den 13onde...tur man inte e vidskeplig.....
  • Velour

Vilken störtskön sammanfattning

Jagbyttenick skrev 2009-11-09 21:29:41 följande:
    Tjoflöjt, nu har jag kämpat mig igenom över 40 sidor (!!!) av mina kära tråddödares konversation och på denna tid har jag lärt känna Velour såpass att jag numera vet att jag är fyra cm längre än henne och två centimeter längre än Gaffsan. Gaffsan är däremot 20 år äldre än mig och vi ska båda ha stora kalas nästa år. Isnogood är åtta centimeter längre än mig, hon har fortfarande inte dejtat Sedek, ännu inte tatuerat sig och väntar nu hem sin pålle till helgen. Sedek har tagit en massa kristliga och okristliga nummer, till skillnad från Scratchy som bara fått ett nummer. Scratchy är en lång drasut som är huvudet högre än mig och han, liksom flera av våra vänner studerar. En av de studerande är vår tillbakavändande vän Ord blind som numera är gravid igen och vi håller tummarna för att foglossningen inte blir värre än förra gången och hurrar för att det faktiskt numera klassas som en sjukdom!Jag har också läst att ni är både för och emot vaccinering. Jag är för.Fiona M läser böckerna som ligger bakom den just nu bästa serien på tv, serien som snart får konkurrens från min gamla favorit Bones igen Och så kan jag tillägga för debattens skull att jag är renodlad Kräfta och går fantastiskt bra ihop med min Skorpion till karl Och just det; hej allihop *vink*
Svar på tråden Tråddödare igen....