Tråddödare igen....
Ja, du! Du outade bara lite. Så nu får du snällt outa lite mer än bara "envis" ![]()
Ja, du! Du outade bara lite. Så nu får du snällt outa lite mer än bara "envis" ![]()
Vi fick idag veta att man inte får vaccinera sig mot svininfluensan om man inte tillhör någon riskgrupp. Inte ens min lillasyster som har diabetes typ 1 fick vaccinera sig.
Ja, det var ett inflikande mitt i er diskussion.
Ord blind skrev 2009-11-10 15:11:53 följande:
*skickar med lite fot- och ryggmassage för din trötta gravidkropp*
OK, såhär gick det till. Min far och min lillasyster gick till vårdcentralen för att vaccinera sig mot svininfluensan. Min lillasyster har diabetes typ 1 och min far jobbar inom vården. Båda nekades vaccinet eftersom de, enligt dem, inte tillhörde någon riskgrupp. Senare återvände min syster dit med vår mor som då ville veta varför min syster inte fick vaccinet. På vårdcentralen påstod man att det hade blivit missförstånd och att man viss skulle vaccinera min syster p.g.a. hennes tillstånd. Så min syster vaccinerades. Men inte min far eftersom han fortfarande inte tillhör någon riskgrupp.
Meh! Att vara snygg är väl ingen egenskap? Såvida man inte använder sin snygghet _som_ en egenskap och det gör du väl inte hoppas jag
Haha, dålig självinsiktikt...fast det egentligen är tvärtom
Men ge mig då en dålig egenskap som är på riktigt då!
Nä, du har fortfarande att outa dig mer än detta. Kom igen nu, en bra och en dålig!
OK, OK!
1) Jag har ingen aning om Isnogood och Sedek har träffats, men det kanske är på tiden att de gör.
2) Du får gärna outa en dålig egenskap du har respektive en bra egenskap.
Så, kommer jag att klara mig nu? ![]()
Ah, det kanske är så de gör här också ![]()
Godmorgon på dig! Hoppas du har sovit riktigt gott!
Men du, det är alltid bra för självinsikten att bry sig lite om vad andra tycker. Andras åsikter om en, om det är konstruktiv kritik, hjälper en att växa. Jag kommer inte ihåg vem det var som sa det (trots att jag alldeles nyss har läst om honom i sociologin
) att man blir en människa genom interaktion med andra människor.
Därför tycker jag inte att det är en dålig egenskap att bry sig lite om vad andra anser om en, om det nu inte går så långt att man lever för att behaga andra och följa strömmen även om det går emot ens principer.
Ord blind skrev 2009-11-11 09:34:32 följande: