Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare igen....

Då blir det hans/hennes problem då och jag förstår att det då inte finns mycket mer att göra för din del.

Måste du skaffa nytt jobb p.g.a. detta?

Ord blind skrev 2009-11-06 23:22:00 följande:

Inte ett smack. Personen har tydligen varit sur på mig i över ett år och vill inte säga vad det är. Då orkar jag faktiskt inte bry mig om att be om ursäkt om jag råkat såra personen för något jag inte vet vad det är... Får väl skaffa ett nytt jobb så småning om.
  • Velour

Neeej! Inga skräckisar här. Såg The Messengers idag och har kommit till insikt att jag har fått men efter filmen.

Så starta en skräckhistorietråd, mycket bättre.

Scratchy skrev 2009-11-06 23:42:21 följande:
    Jag vill höra skräck/spökhistorier!Någon som har någon på lager? Funderar på att starta en tråd om det. Alltså skräckisar som är roligt att berätta för folk, inte sånna där självupplevda andeniglaset-historier, för de är ju fl (och mitt liv) redan fullt av...
  • Velour

Vad synd att du känner att du måste byta jobb pga denna person. Men jag förstår hur en sådan person kan fungera. Lite som en psykopat a.k.a min exman.

Men skönt att du känner dig trygg på arbetsmarknaden. Gillar din sista mening! och gillar din inställning.

Ord blind skrev 2009-11-06 23:52:54 följande:

Orkar inte jobba med en sådan människa. En missunsam person i tillägg.... Skyller sina misslyckanden på alla andra. Själv är personen perfekt. Blä. Det finns fler jobb! Där man kanske är uppskattad i stället. Man ska skära bort dövikten man har i livet så det blir mindre tungt att leva. :)
  • Velour

Såhär mycket komplimanger har jag aldrig fått, iallafall inte på en och samma dag.

Kram!

gaffsan skrev 2009-11-07 00:01:30 följande:
  • Velour

Hedervärt, mycket hedervärt!

gaffsan skrev 2009-11-07 00:15:01 följande:
    Nej , vi ska inte dra på några mungipor i kväll ..Jo jo det klart att ni ska ha roligt, för att icke lägga sordin på tråden--'Ja nu kan jag erkänna med mina vänner ,, att jag varit  ,,en av dem som blivit misshandlad-- Jag har ägnat resten av mitt liv , till att hjälpa  dem som råkat illa ut Jag har hjälp många .. Puss
  • Velour

Jag tror att det är dags för oss ALLA att sova. Vad sägs?

• Velour

OK, då utesluter jag er och lägger bara mig själv istället

Godnatt allihop!

Scratchy skrev 2009-11-07 01:59:03 följande:
    Konfluera mig inte!
  • Velour

Det är härligt att sova?

Scratchy skrev 2009-11-07 02:04:10 följande:
    Influera mig!
  • Velour

Nejdå, jag är kvar iaf

Beklagar det du genomgick, men är så glad för din skull att du fått det tusenfalt bättre idag.

Ord blind skrev 2009-11-07 18:57:07 följande:

Jaha, då hade jag ihjäl tråden genom att berätta lite för mycket.... Satans, jag skulle fortsatt med min anonyma stil...:D
Svar på tråden Tråddödare igen....