• Midka

Tråddödare igen....

Tja.. har hört att den gamla är på väg att dö, så om vi ska fortsätta får vi ordna en ny. Får se om detta blir en "äkta" tråddödare

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-20 11:34
    Här är nästa tråddödare. Välkomna!!!
    www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360.html

• Svar på tråden Tråddödare igen....
  • Scratchy

Förresten, bäscha betydet sova...

• Sedek

Grrrrr.....

Vänta bara,

And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who would attempt to make films about me and destroy my reputation. And you will know my name is the Sedek when I lay my vengeance upon thee...

Grrrrr.....

• Isnogood
    Sedek skrev 2009-11-18 08:09:20 följande:
    Grrrrr.....Vänta bara,And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who would attempt to make films about me and destroy my reputation. And you will know my name is the Sedek when I lay my vengeance upon thee...Grrrrr.....
    Attans...visste inte ens att du HADE ett rykte.....
  • Velour
    Sedek skrev 2009-11-18 08:09:20 följande:
    Grrrrr.....Vänta bara,And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who would attempt to make films about me and destroy my reputation. And you will know my name is the Sedek when I lay my vengeance upon thee...Grrrrr.....
    I challenge thee!
  • Isnogood

Hm...ok, jag brukar inte...så ofta.. kommentera hur folk skriver o i vilken följd...
    -Men, vissa meningar blir faktiskt, för mig, smått omöjliga att förstå sig på...

Denna tråd har jag inte varit inne i (vad jag kan minnas...) men varje gång jag ser överskriften så börjar jag fundera hur människan tänkte när h¤n skrev den...:

Hur kan så man rösta rött?

Kan någon vara snäll o förklara...?

Jag har 3 bra ursäkter till att jag inte förstår..:

1) jag är jag...
    2) jag bor på landet...
    3) jag är jag OCH bor på landet...

• Isnogood
    Scratchy skrev 2009-11-18 02:56:48 följande:
    Förresten, bäscha betydet sova...
    Aha...trodde du snackade öl....
  • Jagbyttenick
    Oh tack Hur går det med Göteborsplanerna? Dubbelkollat att hotellet finns kvar på Avenyn?Tänkte på det du sa igår, hållt ihop i 12 år med "A". Fortsätt med det du, låter väldigt mysigt att fortfarande J hjärtar A efter så lång tid. Alltså det jag försöker säga är att byt inte ut honom mot en gubbe från Göteborg
    Har inga planer på att byta mot en Göteborgsgubbe, det får allt vara en superfantastisk jäkel isåfall!
    Velour skrev 2009-11-17 22:52:19 följande:
    J hjärtar A,detta planeras för digwww.grapheine.com/bombaytv/movie-uk-1366b2646...
    Ahaha, men nu är det ju dessutom framskjutet en vecka, så nu vet ingen när jag kommer
    Velour skrev 2009-11-17 23:19:53 följande:
    Ha! Grattis till nummer 3000 Grizelda!
    Grattis Grizelda!
    Isnogood skrev 2009-11-17 23:43:37 följande:
    Kan bara säga att man inte ska läsa detta samtidigt som man dricker te...-Då blir det:Tempel Tutte.......
    Hahahaha
    Miss Niles skrev 2009-11-18 00:00:00 följande:
    Gokväll på er alla! Så ni har lyckats skapa ännu en tråd? Tänk vad man missar när datorn är sönder i över 1 månad...
    Välkommen tillbaks Miss Niles!!!
    Isnogood skrev 2009-11-18 10:19:47 följande:
    Attans...visste inte ens att du HADE ett rykte.....
    Grattis till 3113

Nä nu har jag sunkat här länge nog, dags att dra ett strå till stacken igen innan det är dags för lunch med min A
  • Velour
    Isnogood skrev 2009-11-18 11:30:54 följande:
    Hm...ok, jag brukar inte...så ofta.. kommentera hur folk skriver o i vilken följd...-Men, vissa meningar blir faktiskt, för mig, smått omöjliga att förstå sig på...Denna tråd har jag inte varit inne i (vad jag kan minnas...) men varje gång jag ser överskriften så börjar jag fundera hur människan tänkte när h¤n skrev den...:Hur kan så man rösta rött? Kan någon vara snäll o förklara...? Jag har 3 bra ursäkter till att jag inte förstår..:1) jag är jag...2) jag bor på landet...3) jag är jag OCH bor på landet...
    Jag fastnar också på den rubriken ibland och blir helt snurrig Så, du kan vara lugn. Inte DIG det är fel på. (inte mig heller)
  • Velour

Radiotjänsts (vilket jag förmodar) tackfilm. Man kan själv välja vem som ska vara deras hjälte. Kolla in min hjälte!

www.tackfilm.se/

Svar på tråden Tråddödare igen....