• Midka

Tråddödare igen....

Tja.. har hört att den gamla är på väg att dö, så om vi ska fortsätta får vi ordna en ny. Får se om detta blir en "äkta" tråddödare

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-20 11:34
    Här är nästa tråddödare. Välkomna!!!
    www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360.html

• Svar på tråden Tråddödare igen....
  • Isnogood

Näpp...

Å andra sidan så höll ja på o bli sist det ringde någon o ville prata pensionssparande med mig..människan lyssnade inte alls på vad jag sa....

Så jag brukar bara säga "är inte intresserad, hej då" o lägga på luren....

• Velour
    Isnogood skrev 2009-11-18 22:12:27 följande:
    Näpp...Å andra sidan så höll ja på o bli sist det ringde någon o ville prata pensionssparande med mig..människan lyssnade inte alls på vad jag sa....Så jag brukar bara säga "är inte intresserad, hej då" o lägga på luren....
    Var det en försäljare? De har mycket att förlora om de inte lyckas, men det har knappt vi. Så när nån säger nej tack, säger jag bara "tack ändå" och lägger på luren.
  • Velour

Vad tyst det blev här då...Har jag kulturberikat för mycket?

• Velour
    Isnogood skrev 2009-11-18 22:21:23 följande:
    Näeråh... håller på o lär mig mer om rostad lök.... HIMLA intressant.......
    Ah, såg någon rubrik igår där någon frågade hur man gör rostad lök (gick aldrig in i tråden). Kanske var det du?
  • Velour
    Scratchy skrev 2009-11-18 14:35:51 följande:
    Haha... en del kvinnor är mer krävande än andra...... och du har fångat min personlighet perfekt i den andra. Vi kanske känner varandra irl utan att veta om det... eller var det att jag är jungfru som gav ledtråden?
    Heheh..en jungfru känner (nästan) alltid en annan jungfru
  • Isnogood
    Velour skrev 2009-11-18 22:24:50 följande:
    Ah, såg någon rubrik igår där någon frågade hur man gör rostad lök (gick aldrig in i tråden). Kanske var det du?
    Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej för faan....men min inboxande "allvetare" startade den...så jag kunde ju inte låta bli o gå in......
  • Velour

Meh, vad är det med mig ikväll? Det ska stå "en jungfru känner (nästan) alltid IGEN en annan jungfru"!!!!!!!!!

För katten! Måste skärpa mig!

• Velour
    Isnogood skrev 2009-11-18 22:29:11 följande:
    Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej för faan....men min inboxande "allvetare" startade den...så jag kunde ju inte låta bli o gå in......
    Hahah, vadå inboxande allvetare? Har du en egen expert här på FL?
Svar på tråden Tråddödare igen....