• Midka

Tråddödare igen....

Tja.. har hört att den gamla är på väg att dö, så om vi ska fortsätta får vi ordna en ny. Får se om detta blir en "äkta" tråddödare

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-20 11:34
    Här är nästa tråddödare. Välkomna!!!
    www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360.html

• Svar på tråden Tråddödare igen....
  • Velour
    Velour skrev 2009-11-18 11:49:41 följande:
    Radiotjänsts (vilket jag förmodar) tackfilm. Man kan själv välja vem som ska vara deras hjälte. Kolla in min hjälte!www.tackfilm.se/
    Oj, det var Radiotjänst, hade bara inte fortsatt titta efter att filmen tog slut
  • Velour

På tal om indiska filmer. Satt i bilen och körde till stan en gång. Såg två mörka män som stod på trottoaren och pratade lite, men hörde inget då jag satt i bilen. Försökte gissa om de var indier eller pakistanier. Beviset kom när de började skaka på huvudet på det speciella sätt som är typiskt för indier när de pratar.

(fast pakistanier kanske också skakar på huvudet när de pratar)

• Scratchy
    Isnogood skrev 2009-11-18 10:19:47 följande:
    Attans...visste inte ens att du HADE ett rykte.....
  • Scratchy
    Isnogood skrev 2009-11-18 11:31:33 följande:
    Aha...trodde du snackade öl....
    Öl heter brunpane häromkring...
  • Scratchy

Nej, jag menar ju att brunpane kallas för öl på vissa konstiga ställen...

• Scratchy
    Jagbyttenick skrev 2009-11-18 11:32:21 följande:
    Har inga planer på att byta mot en Göteborgsgubbe, det får allt vara en superfantastisk jäkel isåfall!

Ahaha, men nu är det ju dessutom framskjutet en vecka, så nu vet ingen när jag kommer

Grattis Grizelda!

Hahahaha Miss Niles skrev 2009-11-18 00:00:00 följande:
    Grattis till 3113 Nä nu har jag sunkat här länge nog, dags att dra ett strå till stacken igen innan det är dags för lunch med min A
    Just det, du lusläser ju allt rent tvångsmässigt när det hamnar framför näsan på det. Så, om jag råkar skicka min uppsats till dig så kommer du korrekturläsa den även om du inte vill? Hmmm... kan du inboxa mig din mail-adress... jag vill göra ett experiment bara.
  • Scratchy

Oj va många inlägg jag gör i rad...

• Jagbyttenick
    Just det, du lusläser ju allt rent tvångsmässigt när det hamnar framför näsan på det. Så, om jag råkar skicka min uppsats till dig så kommer du korrekturläsa den även om du inte vill? Hmmm... kan du inboxa mig din mail-adress... jag vill göra ett experiment bara.
    Klart jag kan korrekturläsa din uppsats Scratchy, men du får inte bli sur om jag kommer med anmärkningar om stavning och annat!
Svar på tråden Tråddödare igen....