• Midka

Tråddödare igen....

Tja.. har hört att den gamla är på väg att dö, så om vi ska fortsätta får vi ordna en ny. Får se om detta blir en "äkta" tråddödare

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-20 11:34
    Här är nästa tråddödare. Välkomna!!!
    www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360.html

• Svar på tråden Tråddödare igen....
  • Isnogood
    Scratchy skrev 2009-11-18 14:33:21 följande:
    Nej, jag menar ju att brunpane kallas för öl på vissa konstiga ställen...
    Ah..det var "bira bira bärs bärs bärs"-ramsan som ploppade upp i skallen när jag läste ditt inlägg....fast...det kanske va centralt för STHLMARE-ungdomar...
    (jaa...jag har varit ungdom en gång i tiden...)
  • Scratchy
    Isnogood skrev 2009-11-18 15:58:59 följande:
    Ah..det var "bira bira bärs bärs bärs"-ramsan som ploppade upp i skallen när jag läste ditt inlägg....fast...det kanske va centralt för STHLMARE-ungdomar...(jaa...jag har varit ungdom en gång i tiden...)
    ... på artonhundratalet...
  • Scratchy
    Jagbyttenick skrev 2009-11-18 15:41:35 följande:
    Klart jag kan korrekturläsa din uppsats Scratchy, men du får inte bli sur om jag kommer med anmärkningar om stavning och annat!
    Det är väl lite det som är poängen med korrekturläsning?

Men när du ser vad ämnet handlar om så kommer du förstå att jag är tränad i att ta kritik och hårda ord. En del av grejen liksom.

Först och främst måste jag skriva färdigt och sen ska den en vända till handledaren, så om några dagar får du den.

Alla som vill får naturligtvis min uppsats när den är färdig (mot löfte att ni inte outar mig), och alla som vill se delar innan kan få det också (om ni ger lite konstruktiv kritik). Den kan vara ganska intressant för er eftersom fl är föremål för undersökningen, så den som läser lär aldrig se likadant på fl efter att den fått reda på mina skrämmande (inte alls) resultat...
  • Isnogood

Hoppsan tjosan hejsan så det kan gå.....he he he...

Har idag fått ett brev i inboxen...där det stod :

[Citat:
    Du ska inte prata med moderator om sandlådan
    slut citat]

WOW...

Tycker människan verkar riktigt smart (inte) som INBOXAR detta.... fniss...

Åh..vad hon bråkar med fel person....

på tal om ingenting så tycker en viss människa om rostad lök.....

• Grizelda
    Det är väl lite det som är poängen med korrekturläsning? Men när du ser vad ämnet handlar om så kommer du förstå att jag är tränad i att ta kritik och hårda ord. En del av grejen liksom.Först och främst måste jag skriva färdigt och sen ska den en vända till handledaren, så om några dagar får du den.Alla som vill får naturligtvis min uppsats när den är färdig (mot löfte att ni inte outar mig), och alla som vill se delar innan kan få det också (om ni ger lite konstruktiv kritik). Den kan vara ganska intressant för er eftersom fl är föremål för undersökningen, så den som läser lär aldrig se likadant på fl efter att den fått reda på mina skrämmande (inte alls) resultat...
    Vill ha, vill ha, vill ha!
  • Grizelda

Ord blind skrev 2009-11-18 18:30:04 följande:

Hej! :)
    Hej!
  • Isnogood

Hej! :)
    Grizelda skrev 2009-11-18 18:48:15 följande:
    Hej!
    "Vinkar"

men nu måste jag springa tillbaka o kolla om det har kommit något...?smarrigt? recept på rostad lök/ musli...... bye bye...
  • Ord blind
    Isnogood skrev 2009-11-18 18:10:47 följande:
    Hoppsan tjosan hejsan så det kan gå.....he he he...Har idag fått ett brev i inboxen...där det stod :[Citat:Du ska inte prata med moderator om sandlådanslut citat]WOW... Tycker människan verkar riktigt smart (inte) som INBOXAR detta.... fniss...Åh..vad hon bråkar med fel person....på tal om ingenting så tycker en viss människa om rostad lök.....
    Nej, men hon fick göra det? Hmmm...
Svar på tråden Tråddödare igen....