Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare igen....

Heter du Jonna då?

Jagbyttenick skrev 2009-11-16 10:03:52 följande:
    Jahapp, men vet ni vad, Sedek gissade nästan rätt på mitt namn!!! Fast att det börjar på J var väl inte så svart att lista ut? Alla tror att jag heter Johanna fast det gör jag inte! Prästen som skulle döpa mig sade åt min mamma att jag skulle bli döpt till Johanna eftersom han inte trodde att mitt namn var ett riktigt namn. Så hon fick plocka fram bevis för att jag skulle få heta som jag gör. Idag är det dock vanligare, men då - i forntidens ylande dagar - var mitt namn väldigt ovanligt. Madicken hjälpte mig dock (ledtråd) Sedek: Jag tror du heter Derek, låter liksom rätt Isnogood heter NinaScratchy heter DanielOrd blind heter SaraVelour heter AzadehFiona heter FeliciaGaffsan heter Anna-LenaGriselda - KarinQwerty - MagnusVar det rätt?
  • Velour

Fasen, Sedek har redan gissat på Jonna. Men vi får se om det blir rätt.

• Velour

Sedek, har du sett Scratchys film i inlägg 2641? Du passar som indisk Bollywoodskådis!

• Velour

Äldre? Ja, men det är relativt. Måste ha varit en fjortis som skrev detta isåfall. Och jämfört med en fjortis är du definitivt äldre

Sedek skrev 2009-11-16 15:27:20 följande:
    Jag blev kallad äldre i en annan tråd... Så visst är jag en gammal gubbe
  • Velour

Men hon var 18 år ju, hon som efterlyste folk i sin egen ålder. 18 är inte långt ifrån 14

Sedek skrev 2009-11-16 15:48:04 följande:
    www.familjeliv.se/Forum-3-31/m45717832-41.htm...Här den tragiska händelsen, 23 är hon... Det var efter den händelsen jag bestämde mig för att bli militant singel, precis som du. Ingen idé att hitta en ny när man ändå ska dö snart.
  • Velour

Sedek, ge oss nu en ledtråd. Vi kan väl börja med att fråga dig om du har svenskt namn. Har du det?

• Velour

Erik?

Scratchy skrev 2009-11-16 16:56:11 följande:
    Någon gissade Daniel på mitt riktiga namn. Mmm, det är faktiskt mitt tredje-namn. Men inte det jag använder.
Svar på tråden Tråddödare igen....