Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare igen....

Karl

Scratchy skrev 2009-11-16 17:04:44 följande:
    Inte ens i närheten Selma... men fortsätt gissa...
  • Velour

Tja..it should go both ways then!

Scratchy skrev 2009-11-16 17:11:20 följande:
    Okej, vi behöver inte förolämpa varandra.
  • Velour

Menar du Svan?

Isnogood skrev 2009-11-16 17:14:57 följande:
    "STAMPAR HÅRT O LÄNGE PÅ SVANHELVETET"Sorry...var bara tvungen att avreagera mig lite.....
  • Velour

Kristoffer.

Scratchy skrev 2009-11-16 17:11:20 följande:
    Okej, vi behöver inte förolämpa varandra.
  • Velour

Filip

Scratchy skrev 2009-11-16 17:22:37 följande:
    Inga killnamn på K tack. Jag är synestet och K i killnamn dödar mig. Tjejnamn på K går bra, men det har jag inget. Ledtråd: Mitt namn har funnits i svenskan länge men byter stavning för varje generation.
  • Velour

OK, en harmlös fråga då. Skedde det i vår tråd?

Isnogood skrev 2009-11-16 17:25:43 följande:
    Säger inget så har jag ingenting sagt....men "någon" älskar en liten röd handknapp..(förstår fortfarande inte hur man kan anmmälas för att vara OT i en tråd som handlar om OT....o ännu mindre förstår jag hur i H-VETE kan få en varning för det..)
  • Velour

Heheh, jag undrar vad som kan anses OT i en OT-tråd.

Isnogood skrev 2009-11-16 17:31:00 följande:
    OT-tråden som handlade om OT.....tydligen så får man inte prata OT i en tråd om OT där TS trots allt godkänt OT....Det är nämnligen OT att prata OT i en OT-tråd....
  • Velour

Nä, den funktionen är borta.

Scratchy skrev 2009-11-16 17:32:05 följande:
    Fick du en varning eller tillsägelse? Fick du varning måste du ju överklaga ju!
  • Velour

En gång i tiden, när FL var fredligt, fanns en funktion som hette "överklaga". Den togs bort. Som kompensation startades ett forum som hette "Slutna dialoger" där man kunde diskutera ämnen med moderatorerna, särskilt ämnen som var förbjudna att diskutera i vanliga trådar, såsom frågor om moderatorernas beslut. I "Slutna dialoger" kunde man således överklaga. Men till slut försvann även möjligheten att överklaga i "Slutna dialoger".

Så tycker du att du har blivit orättvist bedömd? Live with it

Ungefär så funkar FL nu.

Jovisst är det skillnad mellan varning och tillsägelse. Efter ett antal varningar blir man bannad från FL, medan tillsägelser är mildare och inte så farliga för ens fortsatta existens på sajten.

Scratchy skrev 2009-11-16 17:36:20 följande:
    Vilken? Kan man inte överklaga, eller är det ingen skillnad på varning och tillsägelse?
  • Velour

En gång i tiden, när FL var fredligt, fanns en funktion som hette "överklaga". Den togs bort. Som kompensation startades ett forum som hette "Slutna dialoger" där man kunde diskutera ämnen med moderatorerna, särskilt ämnen som var förbjudna att diskutera i vanliga trådar, såsom frågor om moderatorernas beslut. I "Slutna dialoger" kunde man således överklaga. Men till slut försvann även möjligheten att överklaga i "Slutna dialoger".

Så tycker du att du har blivit orättvist bedömd? Live with it

Ungefär så funkar FL nu.

Jovisst är det skillnad mellan varning och tillsägelse. Efter ett antal varningar blir man bannad från FL, medan tillsägelser är mildare och inte så farliga för ens fortsatta existens på sajten.

Scratchy skrev 2009-11-16 17:36:20 följande:
    Vilken? Kan man inte överklaga, eller är det ingen skillnad på varning och tillsägelse?
Svar på tråden Tråddödare igen....