Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare igen....

Men jag kan inte se färg på bokstäver, så jag kan omöjligt gissa vilka bokstäver som är gula.

Mattias?

Scratchy skrev 2009-11-16 17:35:11 följande:
    Haha... har du tagit dig in i min hjärna och ser min synestesi? Du gissar bara på bruna namn (och det är inte många namn som är bruna). Nej, jag har ett gult namn.Ledtråd 2: Mitt namn finns i alla språk som använder latinska bokstäver, fast i så olika stavningar att det knappt känns igen. Jag använder den danska stavningen. Min farfar och morfar har och hade båda den engelsk-svenska stavningen.
  • Velour
    Scratchy skrev 2009-11-16 18:34:08 följande:
    Mattias är rött. Och fel. Fel är brunt. Brunt är rött. Rött är även Mattias, men det är ändå fel, och fel är fortfarande brunt. Däremot är ordet rätt rött, och det är även Mattias, men Mattias är ändå inte rätt, fast det är rött.
    Är namnet kristet, hebreiskt eller nordiskt?
  • Velour

Då ska jag joina dig Ibland löses våld med våld.

Förresten, kan du inte texta några filmer till?

Scratchy skrev 2009-11-16 18:36:35 följande:
    Jo, jag vet skillnaden på varning och tillsägelse. Jag har erfarenhet av båda; det var mest överklagandet jag funderade på. Jag använder ju själv bara biologiska vapen i mina överklaganden så jag har inte riktigt koll på hur det går till för vanliga människor.
  • Velour

Hmm...söderifrån...latinskt namn.

Då ska jag söka lite på latinska namn..

Scratchy skrev 2009-11-16 18:37:47 följande:
    Inget av det. Har inget med varken Gamla eller Nya Testamentet att göra, och det kommer söderifrån.
  • Velour

Svan! Svan gav ju riktigt starka reaktioner ett tag och än idag syns spåren efter den.

Ord blind skrev 2009-11-16 18:41:00 följande:

Om du fick en varning tyycker jag att du ska kontakta supporten. Jävla svan! Jag hatar fåglar!
  • Velour

Haha, Simpsons är odödliga. Ha det så kul så länge då.

Scratchy skrev 2009-11-16 18:42:24 följande:
    Jag tänkte faktiskt på att texta lite, men nu är det snart Simpsons (det enda jag tittar på på tv) och sen blir det promenad och sen måste jag plugga. Senare ikväll kanske det kan bli något.
  • Velour

Jag har väl inte själv varit helt oskyldig i trådar om bl.a. religion med mina ifrågasättanden osv...

Hursom, ja ibland är det sjukt vilka saker man får en varning för. Man funderar hur en moderator kan tycka att just detta jag skrivit kan brya mot någon regel.

Men fick du veta att det var han som hade anmält dig?

Scratchy skrev 2009-11-16 18:47:30 följande:
    Men visst är det så att vissa personer anmäler absolut allt man skriver?Jag var inne i en tråd för länge sedan, och det var en person som anmälde bort alla mina inlägg. Det handlade typ om tro och skepticism och en person var väldigt aggressiv och hånade och förnedrade andra. Han var skeptiker. Men jag upptäckte att när han var så himla duktig och bara trodde på vetenskapen och förnedrade allt annat, så hade han faktiskt missat all forskning inom kvantfysiken de senaste hundra åren, så jag hade ju inga problem att argumentera emot. Men så fort han märkte att han själv var opåläst och inte kunde få ihop sina argument så anmälde han mig.Sen fortsatte det; så länge han hade bra argument så var allt bra, men så fort någon annan hade bättre argument så anmälde han. Det konstiga är ju att moderatorerna gick på det hela tiden, de måste ju ha sett att det inte fanns någon riktig anledning.
  • Velour
    Isnogood skrev 2009-11-16 18:50:11 följande:
    HHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH HHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH HHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH HHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH HHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH HHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH HEJ
  • Velour

Rebecka?

Grizelda skrev 2009-11-16 18:59:19 följande:
    Nej, jag heter inte Karin och inte Birgitta. Jag gissar på att Scratchy heter Tobiazh eller Fredderrikh. Är det gula namn?
  • Velour

Haha, nog så. Jag vet två personer som ALLTID, utan något jädra undantag, deltar i varandras trådar och backar upp varann mot de som anser annorlunda. De är schyssta personer, men det bara går inte att läsa den enas tråd utan att den andre dyker upp och vice versa.

Scratchy skrev 2009-11-16 19:00:27 följande:
    Eller så var det någon annan som konsekvent följde efter honom och besyddade honom i tre olika trådar och i praktiken alla inlägg som gick emot honom.
Svar på tråden Tråddödare igen....