Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare igen....

Bara snälla pojkar får denna ära.

Jag har inte sett dem... än...
  • Velour

Hmm..jag tror nog att du får skapa din egen bild

Scratchy skrev 2009-11-15 22:47:38 följande:
    Men eftersom nu intresset verkar så stort, kan du inte bara beskriva dina boobs?
  • Velour

Ja, jag tyckte att det var en tolvåring som simmade i närheten av mig var jag än befann mig

Polly S skrev 2009-11-15 22:47:43 följande:
    du kanske blev stalkad i simhallen idag? såg du några skumma typer som kan varit Scratchy?
  • Velour

Ooh, en psycho! En sån var jag tillsammans med i sju år, så jag är nog en veteran vad gäller erfarenhet av manipulation.

Tack... jag är ett manipulativt as... jag vet, och när jag väl har pengar ska jag börja gå i terapi för det...
  • Velour

Va? Och jag som trodde att du var snäll no matter what! Nä, då får du inte ta del av mina detaljer.

Sedek skrev 2009-11-15 22:52:50 följande:
    Jag kan vara snäll om det är det som krävs
  • Velour
    Jag ser sällan ut som några skumma typer. Och hade jag träffat Velour i simhallen hade jag ju naturligtvis inte stirrat på hennes bröst... iranier har ju så vackra ögon... (så jag hade spanat in hennes rumpa istället)
  • Velour

Skillnaden är hårfin, om det finns någon skillnad

Scratchy skrev 2009-11-15 22:54:15 följande:
    Nej inte psycho... manipulativt as...
  • Velour

Godnatt

Ord blind skrev 2009-11-15 23:12:41 följande:

god natt
  • Velour

Heheh..Parisa heter mitt ex nya tjej Annars ett fint namn.

Men du måste ju heta något väldigt vanligt, så även om du skulle säga vad du heter, skulle det inte innebära något särskilt outande. Iallafall till skillnad från mig

Scratchy skrev 2009-11-15 23:20:36 följande:
    Jag kom på att jag vill veta vad ni andra i tråden heter irl, så jag gav ett erbjudande att den som inboxar mig sitt riktiga namn får mitt i retur. Ingen nappade, så nu tänker jag gissa hej vilt tills folk blir så irriterade att de pratar:Fiona M - FionaOrd blind - JohannaVelour - ParisaSedek - Håkan eller Erik eller MattiasIsnogood - SötnosenQwerty66 - DanielScratchy - VitalisEn andra måste jag fundera lite på, men det kommer. Jag har inte glömt er.Tala gärna om om jag gissat rätt.
Svar på tråden Tråddödare igen....