• Midka

Tråddödare igen....

Tja.. har hört att den gamla är på väg att dö, så om vi ska fortsätta får vi ordna en ny. Får se om detta blir en "äkta" tråddödare

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-20 11:34
    Här är nästa tråddödare. Välkomna!!!
    www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360.html

• Svar på tråden Tråddödare igen....
  • Sedek
    Velour skrev 2009-11-18 22:48:51 följande:
    Men, nu gjorde jag det IGEN! Det ska stå "förSäkring"!!
    Antingen är du nervös för något, eller så har du käkat kakor vid datorn
  • Sedek
    Isnogood skrev 2009-11-18 22:54:21 följande:
    I ett alldeles tillförlitligt test har jag nu fått lära mig att jag kommer att dö den 23e mars 2010...så jag hinner i alla fall fira min födelsedag innan... I ett annat lika bra test fick jag veta att jag ska boa med en vädur...: Väduren Kärleken är viktig för dig. Du värdesätter trohet högt och förväntar dig att även din partner gör det. Du är stark, fantasifull, passionerad och har inga hämningar, men du är också öm och mjuk när du verkligen älskar. Aha...gäller o ha snabba ryck bara...jag har inte så många dagar kvar innan graven.... "skriver testamente"
    Ajdå, jag är oxe...

Men kanske Scratchy är Vädur. Men av någon anledning tror jag han är jungfru
  • Scratchy
    Sedek skrev 2009-11-18 22:41:30 följande:
    Ah, hittar ingen inspiration idag men EN film måste det ju bli:www.grapheine.com/bombaytv/movie-uk-8db8a0aec...
    Jag trodde poängen var att jag skulle driva med dig och du skulle driva med mig... men, vill du vara slagpåse så visst...
  • Scratchy
    Sedek skrev 2009-11-18 23:09:30 följande:
    Ajdå, jag är oxe...Men kanske Scratchy är Vädur. Men av någon anledning tror jag han är jungfru
    Vilket du mycket väl kan ha fått fram genom att läsa i tråden. (pucko)
  • Velour
    Sedek skrev 2009-11-18 23:08:19 följande:
    Antingen är du nervös för något, eller så har du käkat kakor vid datorn
    Ingetdera. Jag är såå trött, men jag vägrar att gå och lägga mig då jag tycker att det fortfarande är tidigt.
  • Velour
    Scratchy skrev 2009-11-18 23:11:56 följande:
    Vilket du mycket väl kan ha fått fram genom att läsa i tråden. (pucko)
    Men det är ju det han gjorde!!!!! Är du också trött eller?
  • Velour

Nu har jag problem med filmerna igen. De stoppar mitt i. Gör de det för er också?

Svar på tråden Tråddödare igen....