• Midka

Tråddödare igen....

Tja.. har hört att den gamla är på väg att dö, så om vi ska fortsätta får vi ordna en ny. Får se om detta blir en "äkta" tråddödare

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-20 11:34
    Här är nästa tråddödare. Välkomna!!!
    www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360.html

• Svar på tråden Tråddödare igen....
  • Sedek
    Scratchy skrev 2009-11-18 23:39:13 följande:
    Så du ser komplexa samband men har uppenbarligen inte snappat uppsarkasmen i mina inlägg. Din oförmåga att förstå sarkasm tyder på att du antingen är under sju år eller bor i stockholmsområdet.
    Äh, jag måste ju bara:

Nej jag ser inga komplexa sammanhang. Det är ju exakt det jag skriver i inlägget du citerar

Fast kanske det du skriver här ovan också är ett komplext samband av sarkasm kopplat till en serie inlägg du redan skrivit...

Jag kan en del om småbarn, andningsrelaterade sjukdomar, projektledarskap, Jungs personlighetsprofiler och slutligen en del om tjejer. Men sen är det stopp. Kanske jag ska gå en kurs om komplexa sammanhang och sarkasm

Och så passar jag på att säga godnatt, vilket jag skulle gjort för en timma sedan. Sov så gott!
  • Sedek
    Velour skrev 2009-11-18 23:59:19 följande:
    Vill du se en gullig youtubefilm innan du lägger dig?
    Jaaaaa!
  • Velour
    Scratchy skrev 2009-11-19 00:01:59 följande:
    Du är mer underhållande än vanligt...
    Jag är så trött så jag vet nog inte ens vad jag skriver...Men jag vägrar lägga mig ändå. Vill inte att mina dagar ska se ut som så att jag vaknar, går till skolan, sen går till jobbet och sen går o lägger mig. Vill hinna ha lite kul också!
  • Velour
    Sedek skrev 2009-11-19 00:03:00 följande:
    Äh, jag måste ju bara:Nej jag ser inga komplexa sammanhang. Det är ju exakt det jag skriver i inlägget du citerar Fast kanske det du skriver här ovan också är ett komplext samband av sarkasm kopplat till en serie inlägg du redan skrivit...Jag kan en del om småbarn, andningsrelaterade sjukdomar, projektledarskap, Jungs personlighetsprofiler och slutligen en del om tjejer. Men sen är det stopp. Kanske jag ska gå en kurs om komplexa sammanhang och sarkasm Och så passar jag på att säga godnatt, vilket jag skulle gjort för en timma sedan. Sov så gott!
    Godnatt!
  • Sedek
    Velour skrev 2009-11-19 00:00:06 följande:
    Postade tråden utan att lägga i länken Men här är den iaf

Mycket gulligt!

Det är precis lika gulligt verkligheten också
  • Scratchy
    Sedek skrev 2009-11-19 00:03:00 följande:
    Äh, jag måste ju bara:Nej jag ser inga komplexa sammanhang. Det är ju exakt det jag skriver i inlägget du citerar
    Men du skrev mer i inlägget som bevisade att du faktiskt sett ett komplext samband. Ditt inlägg var alltså paradoxalt och jag valde att gå på den information du gav till skillnad från bara ditt påstående.

Om jag nu till exempel avslutade mitt inlägg med att säga att jag inte är inloggad på fl, måste du antingen välja att tro på det, eller tro att jag faktiskt är inloggad eftersom jag postar ett inlägg. Blev det klarare nu?
  • Scratchy
    Velour skrev 2009-11-19 00:04:16 följande:
    Jag är så trött så jag vet nog inte ens vad jag skriver...Men jag vägrar lägga mig ändå. Vill inte att mina dagar ska se ut som så att jag vaknar, går till skolan, sen går till jobbet och sen går o lägger mig. Vill hinna ha lite kul också!
    Du vill ha lite kul också, så du hänger på fl?

*himlar med ögonen*
  • Scratchy
    Sedek skrev 2009-11-19 00:05:20 följande:
    Mycket gulligt!Det är precis lika gulligt verkligheten också
    Det är det ju inte!

Vänta, är jag den ende i tråden som inte har barn?
  • Velour
    Scratchy skrev 2009-11-19 00:07:41 följande:
    Du vill ha lite kul också, så du hänger på fl?*himlar med ögonen*
    Ja, vilken annan sorts kul kan man ha i Linköping efter kl. 21 en vardagskväll?
  • Scratchy
    Velour skrev 2009-11-19 00:02:37 följande:
    Men texta en film nångång då!
    Det har jag redan gjort, med förhoppningen att den skulle förklara hur trött och sliten jag är och därför inte kommer att texta fler. Dessutom fungerar inte sidan här just nu.
Svar på tråden Tråddödare igen....