• Midka

Tråddödare igen....

Tja.. har hört att den gamla är på väg att dö, så om vi ska fortsätta får vi ordna en ny. Får se om detta blir en "äkta" tråddödare

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-20 11:34
    Här är nästa tråddödare. Välkomna!!!
    www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360.html

• Svar på tråden Tråddödare igen....
  • Velour
    Isnogood skrev 2009-11-18 22:54:21 följande:
    I ett alldeles tillförlitligt test har jag nu fått lära mig att jag kommer att dö den 23e mars 2010...så jag hinner i alla fall fira min födelsedag innan... I ett annat lika bra test fick jag veta att jag ska boa med en vädur...:VädurenKärleken är viktig för dig. Du värdesätter trohet högt och förväntar dig att även din partner gör det. Du är stark, fantasifull, passionerad och har inga hämningar, men du är också öm och mjuk när du verkligen älskar.Aha...gäller o ha snabba ryck bara...jag har inte så många dagar kvar innan graven.... "skriver testamente"
    Vilket test? Vill också göra!
  • Isnogood
    Velour skrev 2009-11-18 22:55:04 följande:
    Vilket test? Vill också göra!
    Facebook.... "jag är uttråkad"
  • Isnogood

He he he...finns måååååånga tester...:

Senaste resultatet:

Förhållandetypen
    Grattis! Du har verkligen förstått vad kärlek går ut på och du söker verkligen efter den rätta, eller så har du redan hittat honom/henne. Någonting du borde tänka på är att inte förhasta dig, förlova dig inte för tidigt till exempel. Men annars... keep up the good work

• Velour
    Isnogood skrev 2009-11-18 22:56:20 följande:
    Facebook.... "jag är uttråkad"
    Ah, ja där finns det många roliga tester. Gjorde nyligen ett test för att se vilken katt jag skulle vara och det visade sig att jag skulle vara en siames. Ful som stryk var den också. Blä!
  • Velour
    Isnogood skrev 2009-11-18 22:59:07 följande:
    He he he...finns måååååånga tester...:Senaste resultatet:FörhållandetypenGrattis! Du har verkligen förstått vad kärlek går ut på och du söker verkligen efter den rätta, eller så har du redan hittat honom/henne. Någonting du borde tänka på är att inte förhasta dig, förlova dig inte för tidigt till exempel. Men annars... keep up the good work
    Men du ska ju dö snart, så lite bråttom har du väl
  • Isnogood

Oups....

Elak
    du är elak och njuter av skadeglädje och att reta folk

Vilken nyhet.....

"tester kan vara kul i bland"

• Isnogood
    Velour skrev 2009-11-18 23:00:18 följande:
    Men du ska ju dö snart, så lite bråttom har du väl
    Tänkte samma sak
  • Isnogood
    ASG

Din riktiga ålder är: 3
    Är du tre år egentligen?? Trodde väl det... Skärp upp dig!!

"Försöker sluta göra tester"
  • Velour
    Isnogood skrev 2009-11-18 23:02:48 följande:
    Oups.... Elakdu är elak och njuter av skadeglädje och att reta folkVilken nyhet..... "tester kan vara kul i bland"
    Äh, lite kul måste man väl ha!
Svar på tråden Tråddödare igen....