• Midka

Tråddödare igen....

Tja.. har hört att den gamla är på väg att dö, så om vi ska fortsätta får vi ordna en ny. Får se om detta blir en "äkta" tråddödare

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-20 11:34
    Här är nästa tråddödare. Välkomna!!!
    www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360.html

• Svar på tråden Tråddödare igen....
  • Scratchy
    Velour skrev 2009-11-19 23:06:50 följande:
    Men då tar jag med mig frukt! Det skulle väl sitta fint på en öde ö? För tänk om de bara har en massa giftiga frukter där?
    Du kan ta med vattenmelon...
  • Sedek
    Velour skrev 2009-11-19 23:11:15 följande:
    Tack för den du! Men nä, jag kan inte koppla valp till mig/mitt nick..
    Nu tror jag du skojar
  • Velour
    Sedek skrev 2009-11-19 23:10:26 följande:
    Det får du inte heller, sorry alltså.Du kan få sova i min säng som jag tar med om det blir kallt
    Men herregud, är det så reglerna är? Att de som har kommit på leken får ta med sig vadsomhelst, medan deltagarna inte får det?

Annars var det ju ett fint förslag
  • Isnogood
    Velour skrev 2009-11-19 23:10:19 följande:
    Ska du skjuta ihjäl honom när du har nyttjat honom till fullo och inte behöver honom mer?
    Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej nej nej....jag ska inte skjuta den INTELIGENTA karln....
  • Scratchy
    Sedek skrev 2009-11-19 22:58:16 följande:
    Nej det var jag som lärde DIG leken
    Inte en chans! Jag kunde leken redan i början av 1990-talet då den var populär.
  • Velour
    Scratchy skrev 2009-11-19 23:11:40 följande:
    Du kan ta med vattenmelon...
    JA! Så himla fräscht och gott. Sen kan vi samla alla kärnor i munnen och tävla om vem som kan "kulsrputa" dem längst
  • Isnogood
    Velour skrev 2009-11-19 23:12:25 följande:
    Men herregud, är det så reglerna är? Att de som har kommit på leken får ta med sig vadsomhelst, medan deltagarna inte får det?Annars var det ju ett fint förslag
    Du får ta med dig...

Valp
    Vantar
    Vaxduk
    Vinterskor
    Vatten
    Vispgrädde
    Virkning
    Vadd
    Vasstandad dinosaurie....
  • Jagbyttenick

Nä, nu ska jag hämta upp tvätten, duscha och försöka sova ett par timmar innan jobbet kallar igen.
    Håll tummarna för att lilleman inte vaknar och är sjuk, han vaknade nyss och var jätteledsen vilket inte är vanligt
    Ha en rolig lek och jag hejar på den som vinner!

• Velour
    Sedek skrev 2009-11-19 23:12:06 följande:
    Nu tror jag du skojar
    Nej, jag svär...Poletten har fastnat...Valp/Velour...Båda börjar på V...men sen ser jag inte..

Det kanske är för enkelt att jag ska se det.
  • Scratchy
    Isnogood skrev 2009-11-19 23:12:31 följande:
    Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej nej nej....jag ska inte skjuta den INTELIGENTA karln....
    Hon ska inte skjuta honom förrän han lärt henne att stava till intelligent.
Svar på tråden Tråddödare igen....