• Midka

Tråddödare igen....

Tja.. har hört att den gamla är på väg att dö, så om vi ska fortsätta får vi ordna en ny. Får se om detta blir en "äkta" tråddödare

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-20 11:34
    Här är nästa tråddödare. Välkomna!!!
    www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360.html

• Svar på tråden Tråddödare igen....
  • Velour
    Isnogood skrev 2009-11-19 23:14:26 följande:
    Du får ta med dig...ValpVantarVaxdukVinterskorVattenVispgräddeVirkningVaddVasstandad dinosaurie....
    Videobandspelare, Virke, Volleyboll, Vichyvatten och så nåt mer som jag inte kommer på nu
  • Sedek
    Velour skrev 2009-11-19 23:12:25 följande:
    Men herregud, är det så reglerna är? Att de som har kommit på leken får ta med sig vadsomhelst, medan deltagarna inte får det? Annars var det ju ett fint förslag
    Mm så är det.

Nu ska jag lägga mig. Scratchy och den skjutglada fröken Isnogood kan reglerna så jag lämnar över till de.

I morgon sitter jag nog här lite längre för jag är hemma med kidsen och har inget bättre för mig en fredagskväll tyvärr. IRL är överskattat.

Natti natt
  • Isnogood
    Velour skrev 2009-11-19 23:15:52 följande:
    Oj, hoppsan. Bäst jag lägger benen i ryggen och försvinner snabbt ur din åsyn
    Är DU en karl..?
  • Sedek
    Jagbyttenick skrev 2009-11-19 23:16:16 följande:
    Jag tar med en Jeep, en jacuzzi och Jolt cola, så kan vi ha fest. Sen när vi tröttnat hämtar mitt jetplan upp oss
    Grattis
  • Isnogood
    Sedek skrev 2009-11-19 23:17:45 följande:
    Mm så är det.Nu ska jag lägga mig. Scratchy och den skjutglada fröken Isnogood kan reglerna så jag lämnar över till de.I morgon sitter jag nog här lite längre för jag är hemma med kidsen och har inget bättre för mig en fredagskväll tyvärr. IRL är överskattat.Natti natt
    Sov INTE lugnt.......
  • Sedek
    Scratchy skrev 2009-11-19 23:17:33 följande:
    Bara för att du introducerade den betyder det inte att du lärde mig den.
    Jo
  • Velour
    Scratchy skrev 2009-11-19 23:16:07 följande:
    Du skulle bli en bra pedagog eftersom du lyckas förklara systemet utan att själv ha fattat det.
    Men AH!!! Nu fattar jag!
  • Sedek
    Velour skrev 2009-11-19 23:17:43 följande:
    Du får ta med dig...ValpVantarVaxdukVinterskorVattenVispgräddeVi
    rkningVaddVasstandad dinosaurie.... Videobandspelare, Virke, Volleyboll, Vichyvatten och så nåt mer som jag inte kommer på nu
    Och grattis till dig också
Svar på tråden Tråddödare igen....