• Midka

Tråddödare igen....

Tja.. har hört att den gamla är på väg att dö, så om vi ska fortsätta får vi ordna en ny. Får se om detta blir en "äkta" tråddödare

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-20 11:34
    Här är nästa tråddödare. Välkomna!!!
    www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360.html

• Svar på tråden Tråddödare igen....
  • Polly S

det är emot reglerna! fattaruväl!
    (nej, inte jag heller)

Velour skrev 2009-11-19 22:55:17 följande:
    Varför?
  • Sedek
    Polly S skrev 2009-11-19 22:54:47 följande:
    och reglerna är... vad än du säger?
    Nej, du får ta med en sak till en öde ö. Men det finns vissa regler för vad du får ta med...

Jag tar med mig en sopkvast.

...och så får du gissa på vad du kan få ta med
  • Isnogood
    Sedek skrev 2009-11-19 22:54:07 följande:
    Äsch, sluta med dig...
    VAD DÅ!!??!!

JAG FÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅR ta med mig en INTELIGENT MAN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Så deså......
  • Velour
    Scratchy skrev 2009-11-19 22:55:32 följande:
    Jag tar med internet. Och om Sedek säger att jag inte får ta med det (vilket jag antar eftersom jag lärde honom leken) så tar jag med saltsyra att köra upp i arslet på honom. För saltsyra kan han inte neka mig.Ps. Själva uppkörandet av saltsyran får han står för själv, jag tänker inte gå i närheten.
    Men fy på dig! Vilket språk du använder!
  • Polly S

saker på 's' är alltså OK.
    då packar vi med Scratchy

Scratchy skrev 2009-11-19 22:55:32 följande:
    Jag tar med internet. Och om Sedek säger att jag inte får ta med det (vilket jag antar eftersom jag lärde honom leken) så tar jag med saltsyra att köra upp i arslet på honom. För saltsyra kan han inte neka mig. Ps. Själva uppkörandet av saltsyran får han står för själv, jag tänker inte gå i närheten.
  • Sedek
    Polly S skrev 2009-11-19 22:55:30 följande:
    en spade... en spik... en sovsäck? ett par solglasögon?
    Nej
  • Isnogood
    Nej, du får ta med en sak till en öde ö. Men det finns vissa regler för vad du får ta med...Jag tar med mig en sopkvast....och så får du gissa på vad du kan få ta med
    Skohorn...sopkvast.... YEY va du kommer ha kul......
  • Polly S

nejnej, han är snäll. "snäll". säger han själv, märk väl.

Velour skrev 2009-11-19 22:56:33 följande:
    Men fy på dig! Vilket språk du använder!
  • Velour

Men HALLÅ!!! Ni kan väl åtminstone förklara reglerna så att vi får lite insyn i vad det är för lek vi har gett oss in på?

• Scratchy
    Isnogood skrev 2009-11-19 22:56:30 följande:
    VAD DÅ!!??!! JAG FÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅR ta med mig en INTELIGENT MAN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!! Så deså......
    Han är svartsjuk!
Svar på tråden Tråddödare igen....