• Midka

Tråddödare igen....

Tja.. har hört att den gamla är på väg att dö, så om vi ska fortsätta får vi ordna en ny. Får se om detta blir en "äkta" tråddödare

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-20 11:34
    Här är nästa tråddödare. Välkomna!!!
    www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360.html

• Svar på tråden Tråddödare igen....
  • Isnogood
    Sedek skrev 2009-11-19 23:11:39 följande:
    Jag kan ta med mig en stol du kan sitta och skjuta på
    Jaa...o sedan ställer du dig några meter bort..... i skottlinjen ungefär...
  • Sedek
    Scratchy skrev 2009-11-19 23:13:18 följande:
    Inte en chans! Jag kunde leken redan i början av 1990-talet då den var populär.
    Men hörru du, kolla i gamla tråden så får du se svart på vitt att det var jag som introducerade leken till er

Men än en gång så antar jag att det är ett sarkastiskt inlägg av komplex karaktär. Du var ju dessutom inte ens född i början av 90-talet
  • Velour
    Isnogood skrev 2009-11-19 23:12:31 följande:
    Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej nej nej....jag ska inte skjuta den INTELIGENTA karln....
    Oj, hoppsan. Bäst jag lägger benen i ryggen och försvinner snabbt ur din åsyn
  • Scratchy
    Velour skrev 2009-11-19 23:14:59 följande:
    Nej, jag svär...Poletten har fastnat...Valp/Velour...Båda börjar på V...men sen ser jag inte..Det kanske är för enkelt att jag ska se det.
    Du skulle bli en bra pedagog eftersom du lyckas förklara systemet utan att själv ha fattat det.
  • Sedek
    Scratchy skrev 2009-11-19 23:15:05 följande:
    Hon ska inte skjuta honom förrän han lärt henne att stava till intelligent.
  • Jagbyttenick
    Isnogood skrev 2009-11-19 23:14:26 följande:
    Du får ta med dig... Valp Vantar Vaxduk Vinterskor Vatten Vispgrädde Virkning Vadd Vasstandad dinosaurie....
    Jag tar med en Jeep, en jacuzzi och Jolt cola, så kan vi ha fest. Sen när vi tröttnat hämtar mitt jetplan upp oss
  • Isnogood
    Scratchy skrev 2009-11-19 23:15:05 följande:
    Hon ska inte skjuta honom förrän han lärt henne att stava till intelligent.
    HEY...jag ÄR inte bra på o stav......a......så...........d.........e.......s......å............b.......l.........ä........p...å......d.....i.....g...................................n.............ä...r.........d.......u..........g......ö......r.......s.....å...................
  • Scratchy
    Sedek skrev 2009-11-19 23:15:50 följande:
    Men hörru du, kolla i gamla tråden så får du se svart på vitt att det var jag som introducerade leken till er Men än en gång så antar jag att det är ett sarkastiskt inlägg av komplex karaktär. Du var ju dessutom inte ens född i början av 90-talet
    Bara för att du introducerade den betyder det inte att du lärde mig den.
Svar på tråden Tråddödare igen....