Inlägg från: Scratchy |Visa alla inlägg
  • Scratchy

Tråddödare igen....

Velour skrev 2009-11-16 21:42:21 följande:
    Inte meninge att du ska förstå vad jag menar heller Men hur ska vi veta vilka bostäver som är gula? Alla har ju så olika färger på sina bokstäver! Men OK, gult namn från söder som har funnits i Sverige i 500 år. Var det så?
    Haha... intressant att du pratar utan att någon förstår. Intressant liv.

Nej, du vet inte vilka bokstäver som har vilken färg, och det är det som gör det så roligt.

Namnet har nog funnits i Sverige i den svenska versionen i typ kanske... hmmm, den älsta jag vet är typ 55. Men det kanske har funnits längre. I Danmark vet jag att det funnits längre i denna formen. Min farfar och morfar har som sagt en äldre form, och när de var unga fanns inte mitt namn i Sverige... vad jag vet...
  • Scratchy
    Jagbyttenick skrev 2009-11-16 21:48:32 följande:
    Outade du inte dig själv nu?
    Avledande manöver!
  • Scratchy
    Jagbyttenick skrev 2009-11-16 21:50:49 följande:
    Du svarade inte på Fredrik?
    Fel!
  • Scratchy

Äh, nu har ni gissat fel så länge så jag kommer inte svara mer...

• Scratchy
    Velour skrev 2009-11-16 21:52:28 följande:
    Vadå intressant liv, skrivet på ett sarkastiskt sätt? Bara för att du inte förstår vad jag menar!Men nu gissade både jag och Isnogood på Jonas.
    Ja, sarkastiskt... hur kul kan det vara att prata med sig själv?

Har väldigt svårt att tro att Isnogood gissade på Jonas, eftersom hon vet vad jag heter... (och typ nästan outade mig för några sidor sedan...)
  • Scratchy
    Sedek skrev 2009-11-16 21:53:40 följande:
    Wake up mr Scratchy...I see you...Follow the white rabbit...
    Nu blev jag orolig... fattade ingenting...

Men jag var säker på att jag såg dig i Göteborg för ett tag sedan, och dina kollegor kallade dig för Håkan. Är du säker på att du inte heter Håkan?
  • Scratchy
    Sedek skrev 2009-11-16 21:54:46 följande:
    J är inte grönt
    J är guldfärgat!
  • Scratchy
    Isnogood skrev 2009-11-16 21:57:20 följande:
    "OUPS"-Trodde han visste ditt namn.... "skäms"Meh...trodde verkligen det....trodde han var med på din maillista när du var o lekte i de tropiska skogarna..... Solly solly.....inte meningen i så fall....."Går o bankar skallen i väggen"
    Haha... det är lugnt... nu vet jag i alla fall vad han menade... då är jag inte schizofren...
  • Scratchy

Jag ser inte vad Velour har för ledtråd på sin press. Däremot ser jag att hon har ett självporträtt under starka bilder...

• Scratchy
    Jagbyttenick skrev 2009-11-16 22:03:37 följande:
    Jag ska till GBG nästa vecka! Bo på hotell mitt på Avenyn
    Det finns inga hotell på Avenyn... de har lurat dig!
Svar på tråden Tråddödare igen....