Inlägg från: Scratchy |Visa alla inlägg
  • Scratchy

Ska ni tälta på båten? Vet några andra som skulle göra det. De försvann i somras.

• Scratchy
    Velour skrev 2009-11-17 23:54:06 följande:
    Detta är en rubrik till en tråd här. Jag vet inte jag, men tycker inte att det ser ut som en mening, utan endast som tre ord som knappt har med varandra att göra."Parning hund fråga"
    Fl-grammatik...
  • Scratchy

Miss Niles skrev 2009-11-18 00:00:00 följande:

Gokväll på er alla! Så ni har lyckats skapa ännu en tråd? Tänk vad man missar när datorn är sönder i över 1 månad...
    Du har varit i denna tråden innan. Typ runt inlägg #110 om jag inte minns fel.

Okej, mitt minne är sjukt och jag ska gå i terapi för det.
  • Scratchy

Miss Niles skrev 2009-11-18 00:10:29 följande:

Ja, menjag blev typ utfryst... *buhuuu*
    Men det var ju datorn som gick sönder (i och för sig körde du den ursäkten förra gången du var inne också), och nu säger du att du blev utfryst... hmmm...

Inte för att klaga på din argumentation men:

Buuuuuuuuuuuuuuuuuhuhuhuhuhuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu då!!!
  • Scratchy
    Velour skrev 2009-11-18 00:12:59 följande:
    Ja, vad ska man säga...Han är ju ett lammkött Vi kan väl säga såhär, om du gör fler roliga filmer så kanske jag poppar upp (någon gång)
    Men jag är dig intellektuellt överlägsen så du kommer att uppleva mig som mer mogen. Dock är jag ung och viril i kroppen (som en tjugoåring enligt ett ytterst tillförlitligt test på internet)...
  • Scratchy
    Velour skrev 2009-11-18 00:14:15 följande:
    Miss Niles skrev 2009-11-18 00:10:29 följande:
    Av det här gänget? I din egen tråd? Vad elakt! Men nu kan du ge igen lite här. Terrorisera tråden med så många inlägg du kan. Och gör några indiska filmer while you're at it
    Nej, inte av detta gänget. Det var en som kallade sig för Harlow som låg bakom allt.

(Det var det inte alls, men jag misstänker att hon läser i vår tråd utan att skriva så jag försöker provocera henne att ge sig till känna...)
Svar på tråden Tråddödare igen....