• Midka

Tråddödare igen....

Tja.. har hört att den gamla är på väg att dö, så om vi ska fortsätta får vi ordna en ny. Får se om detta blir en "äkta" tråddödare

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-20 11:34
    Här är nästa tråddödare. Välkomna!!!
    www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360.html

• Svar på tråden Tråddödare igen....
  • Velour
    Sedek skrev 2009-11-22 19:33:00 följande:
    Godmorgon stjärnljus Det är här det händer på söndagar ser jag. Börjar få mer och mer bevis för att man borde lägga ner sitt IRL.Träffade på en lång smal kille som filmade mig när jag föreläste om sömn på internationella sömnkongressen för ett tag sedan, tänkte för mig själv att det skulle kunna vara Scratchy
    Grattis till 4100!

Hoppas du har haft roligt idag
  • Scratchy
    Sedek skrev 2009-11-22 19:33:00 följande:
    Godmorgon stjärnljus Det är här det händer på söndagar ser jag. Börjar få mer och mer bevis för att man borde lägga ner sitt IRL.Träffade på en lång smal kille som filmade mig när jag föreläste om sömn på internationella sömnkongressen för ett tag sedan, tänkte för mig själv att det skulle kunna vara Scratchy
    Haha... så du såg mig i alla fall... attans!
  • Sedek
    Velour skrev 2009-11-22 19:35:47 följande:
    Grattis till 4100! Hoppas du har haft roligt idag
    Snacka om att komma in och ett nummer

Japp, mycket roligt! Träffat många gamla bekanta och släktingar jag inte sett på många år. En härlig känsla

Ser att ni haft roligt i tråden också, vad har hänt annars idag då?
  • Sedek
    Scratchy skrev 2009-11-22 19:40:42 följande:
    Haha... så du såg mig i alla fall... attans!
    Du är för lång för att inte läggas märke till. Och så det de där stora långa dreadlocksen, med örhängen stora som t-fat i matchande färg går ju inte att missa heller...
  • Velour
    Sedek skrev 2009-11-22 19:41:09 följande:
    Snacka om att komma in och ett nummer Japp, mycket roligt! Träffat många gamla bekanta och släktingar jag inte sett på många år. En härlig känsla Ser att ni haft roligt i tråden också, vad har hänt annars idag då?
    Ja, visst är det roligt? Jag älskar såna här släktträffar!

Mmmm, vi hade rätt kul i tråden, men det var inte detsamma utan dig
  • Polly S

mmm, här med.
    har ändå varit ute på 2h promenad med Valpen, hon var mer brun/grå än vit när vi kom in -bara att slänga henne i badkaret!

Isnogood skrev 2009-11-22 19:46:38 följande:
    Regn regniare regniast....typ
  • Sedek
    Isnogood skrev 2009-11-22 19:46:38 följande:
    Regn regniare regniast....typ
    Blöt, blött, blöttare

Regn, regnare, regnast

Blött, blötare, blötast

*funderar på vad som är korrekt..*
  • Sedek
    Velour skrev 2009-11-22 19:49:28 följande:
    Ja, visst är det roligt? Jag älskar såna här släktträffar! Mmmm, vi hade rätt kul i tråden, men det var inte detsamma utan dig
    Tack för saknaden, eller vad säger man

Nu ska jag fixa lite mat, skriva lite brev, stryka en skjorta - återkommer om en liten stund
  • Isnogood
    Sedek skrev 2009-11-22 19:50:24 följande:
    Blöt, blött, blöttareRegn, regnare, regnastBlött, blötare, blötast*funderar på vad som är korrekt..*
    Blött blöttiare blöttiast....
Svar på tråden Tråddödare igen....