• Midka

Tråddödare igen....

Tja.. har hört att den gamla är på väg att dö, så om vi ska fortsätta får vi ordna en ny. Får se om detta blir en "äkta" tråddödare

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-20 11:34
    Här är nästa tråddödare. Välkomna!!!
    www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360.html

• Svar på tråden Tråddödare igen....
  • Isnogood
    Ska fundera på det!Börjar bli dags att lägga upp bilder i min press som gapar tom. *funderar på om man kan bli avstängd för vissa bilder?*
    Nej då..du kan lägga upp vilka bilder du vill..men en del kanske du ska lägga under "känsligt"...
  • Velour
    Isnogood skrev 2009-11-22 21:54:56 följande:
    Meh..DU sa ju att du skulle komma när pepparkakorna var klara... o det svarade jag på....Ni är så välkomna så "låtsas att jag inte skäms för hur jag ser ut o hur jag bor"Men ni får allt planera ihop er.....
    Menar du det? För gör du det, så gör jag handling av saken. No question about it.
    Jag har varit på FL-träff förut och även det på mitt initiativ
  • Isnogood
    Sedek skrev 2009-11-22 21:58:27 följande:
    Missade pepparkakssvaret, sorry Har inte hunnit läsa ikapp allt. Nu för tiden så skrivs det så det glöder i tråden, och jag har varit lite upptagen på annat håll till och från.Ser fram emot att få se alla hästar med dessa konstiga långa outtalbara namn
    Vad då konstiga långa outtalbara namn..?

Tinkerstoet: Spot´s Aileen
    Islänningsstoet: Layla fra Grafarkoti
    Islänningshingsten: Gimsteinn från Manketorp
    Shettishingsten: Bimlis Mörlin

• Velour
    Ska fundera på det!Börjar bli dags att lägga upp bilder i min press som gapar tom. *funderar på om man kan bli avstängd för vissa bilder?*
    Du kan väl börja lite lugnt, sätta upp de mest harmlösa och sen avancera så får vi se var gränsen går. Om du aldrig mer dyker upp här, så vet vi att du har gått för långt
  • Polly S

annars är våra siffror här i tråden som följer;

Velour 823
    Isnogood 690
    Scratccy 646
    Sedek 547
    Fiona M 495
    J hjärta A 189
    qwerty 130
    Grizelda 124
    Midka 61

grattis Velour!

• Polly S

tror jag nog!

Velour skrev 2009-11-22 22:01:27 följande:
    Polly S skrev 2009-11-22 21:45:23 följande: Fast det var INTE det jag tänkte på när jag skrev till Isnogood!
  • Sedek
    Polly S skrev 2009-11-22 22:06:45 följande:
    annars är våra siffror här i tråden som följer; Velour 823 Isnogood 690 Scratccy 646 Sedek 547 Fiona M 495 J hjärta A 189 qwerty 130 Grizelda 124 Midka 61 grattis Velour!
    What! Leder hon efter så kort tid???

Motvilligt grattis till dig Velour...
  • Isnogood
    Velour skrev 2009-11-22 22:04:44 följande:
    Menar du det? För gör du det, så gör jag handling av saken. No question about it.Jag har varit på FL-träff förut och även det på mitt initiativ
    Absolut

Jag har försökt varna er...för mitt hem är en kattastrof.. men om ni känner att det är ok i alla fall så är det helt ok för mig...

Bara det planeras så att alla kommer samma dag... och om det ska ätas o i så fall vad o vem som ska ha med vad o vad som drickas ska osv.....
  • Polly S

ah, nu kommer jag komma ihåg islänningens namn, samma som Velours telefonnamn!

Isnogood skrev 2009-11-22 22:06:21 följande:
    Vad då konstiga långa outtalbara namn..? Tinkerstoet: Spot´s Aileen Islänningsstoet: Layla fra Grafarkoti Islänningshingsten: Gimsteinn från Manketorp Shettishingsten: Bimlis Mörlin
  • Velour
    Polly S skrev 2009-11-22 22:06:45 följande:
    annars är våra siffror här i tråden som följer;Velour 823Isnogood 690Scratccy 646Sedek 547Fiona M 495J hjärta A 189qwerty 130Grizelda 124Midka 61grattis Velour!
    Har JAG varit babbelmajan här? JAG? Och jag som hoppade in i mitten av tråden.

Fasen vad pinsamt!
Svar på tråden Tråddödare igen....