• Midka

Tråddödare igen....

Tja.. har hört att den gamla är på väg att dö, så om vi ska fortsätta får vi ordna en ny. Får se om detta blir en "äkta" tråddödare

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-20 11:34
    Här är nästa tråddödare. Välkomna!!!
    www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360.html

• Svar på tråden Tråddödare igen....
  • Velour

Jag är absolut inte så pratig IRL, jag lovar Ni får själv se när/om vi träffas.

What! Leder hon efter så kort tid???Motvilligt grattis till dig Velour...
  • Polly S

jag är alldeles för blyg med nytt folk, pratar bara (men då mkt) med folk jag känner väl -och så eleverna såklart.

Velour skrev 2009-11-22 22:14:58 följande:
  • Isnogood
    Velour skrev 2009-11-22 22:14:58 följande:
    Vad synd...för min mun brukar glappa nonstop när jag kommer igång... o efter ett gäng drinkar så pratar o skrattar jag 100% av tiden....typ
  • Velour
    Isnogood skrev 2009-11-22 22:08:36 följande:
    Absolut Jag har försökt varna er...för mitt hem är en kattastrof.. men om ni känner att det är ok i alla fall så är det helt ok för mig...Bara det planeras så att alla kommer samma dag... och om det ska ätas o i så fall vad o vem som ska ha med vad o vad som drickas ska osv.....
    Nä, Scratchy får komma en dag innan och städa hos dig.-D (fan att han inte är inloggad nu).

Men visst, här ska det planeras! Att varje person gör en insats och hjälper till med inköp av ingredienser till mat och sen lite snacks och dricka o sånt, är ett bra alternativ.
  • Jagbyttenick
    Sedek skrev 2009-11-22 19:41:09 följande:
    Snacka om att komma in och ett nummer Japp, mycket roligt! Träffat många gamla bekanta och släktingar jag inte sett på många år. En härlig känsla Ser att ni haft roligt i tråden också, vad har hänt annars idag då?
    Låter kul!
    Här i Malmö har min väninna äntligen släppt taget och nedkommit med en liten Elvira Så jag slängde mig ut på stan och köpte yttepyttesmå kläder åt henne samt en massa annat krafs som jag inbillade mig själv att vi behöver
    Och sen åkte jag hem till en annan väninna på Tupperwareparty och åt god morotskaka och beställde prylar för 1200 spänn Och tyvärr var bara en tredjedel julklappar :-s Så jag får väl hänga en del i köket framöver så vi känner att jag gjorde ett bra köp
    Isnogood skrev 2009-11-22 19:46:38 följande:
    Regn regniare regniast....typ
    Här var det regn, dimmigare, regningare och - helt plötsligt - uppehåll och stor nymåne som hängde över stan när jag åkte hem
  • Jagbyttenick
    Polly S skrev 2009-11-22 19:57:48 följande:
    *ser hur hästen fastnar och går iväg med badkaret på ryggen*
    *asg*
  • Velour
    Isnogood skrev 2009-11-22 22:18:04 följande:
    Vad synd...för min mun brukar glappa nonstop när jag kommer igång... o efter ett gäng drinkar så pratar o skrattar jag 100% av tiden....typ
    Är du sån? Ja, då triggar du väl igång mig med. Men vanligtvis håller jag inte ledningen, som här
  • Velour
    Polly S skrev 2009-11-22 22:09:53 följande:
    ah, nu kommer jag komma ihåg islänningens namn, samma som Velours telefonnamn!
    Fasen, jag kanske borde byta alias!
  • Velour
    Jagbyttenick skrev 2009-11-22 22:19:14 följande:
    Låter kul!Här i Malmö har min väninna äntligen släppt taget och nedkommit med en liten Elvira Så jag slängde mig ut på stan och köpte yttepyttesmå kläder åt henne samt en massa annat krafs som jag inbillade mig själv att vi behöver Och sen åkte jag hem till en annan väninna på Tupperwareparty och åt god morotskaka och beställde prylar för 1200 spänn Och tyvärr var bara en tredjedel julklappar :-s Så jag får väl hänga en del i köket framöver så vi känner att jag gjorde ett bra köp

Här var det regn, dimmigare, regningare och - helt plötsligt - uppehåll och stor nymåne som hängde över stan när jag åkte hem
    Vad kul med en spädis!
Svar på tråden Tråddödare igen....