• Midka

Tråddödare igen....

Tja.. har hört att den gamla är på väg att dö, så om vi ska fortsätta får vi ordna en ny. Får se om detta blir en "äkta" tråddödare

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-20 11:34
    Här är nästa tråddödare. Välkomna!!!
    www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360.html

• Svar på tråden Tråddödare igen....
  • Isnogood
    Polly S skrev 2009-11-22 19:58:14 följande:
    min kollega har SOLARIUM till hästarna -det du!
    Mhm....själv använder jag mig av äkta solljus...för det är det enda som ekonomin godkänner.....

-Gissa varför solen visar sig så sällan....
  • Scratchy
    Velour skrev 2009-11-22 20:11:52 följande:
    Men då är det inte du som ska svara.
    Men nu svarar ju du på mitt inlägg. Jag pratar inte med dig heller.

Eller trodde du att jag pratade med dig bara för att jag citerade dig? I så fall borde du ju inte citera mig när du inte pratar med mig.

Meddelande till alla:
    Lägg er aldrig i Velours diskussioner om ni inte är inbjudna! Hon vill bara att den som blir tilltalad ska svara!
  • Velour
    Scratchy skrev 2009-11-22 20:18:42 följande:
    Men nu svarar ju du på mitt inlägg. Jag pratar inte med dig heller.Eller trodde du att jag pratade med dig bara för att jag citerade dig? I så fall borde du ju inte citera mig när du inte pratar med mig.Meddelande till alla:Lägg er aldrig i Velours diskussioner om ni inte är inbjudna! Hon vill bara att den som blir tilltalad ska svara!
    Man kan ju mena andra även om man pratar med varandra.

Nä, äsch...Nu ska jag vara snäll mot dig.

Så hur går det med jobbsökandet? Jag kollade faktiskt in ett par företag som ville ha folk i Göteborg. Fast du kanske har släppt marknadsundersökningen och hittat bättre?
  • Scratchy
    Velour skrev 2009-11-22 20:27:07 följande:
    Man kan ju mena andra även om man pratar med varandra.Nä, äsch...Nu ska jag vara snäll mot dig.Så hur går det med jobbsökandet? Jag kollade faktiskt in ett par företag som ville ha folk i Göteborg. Fast du kanske har släppt marknadsundersökningen och hittat bättre?
    Nej, jag håller kvar vid marknadsundersökningarna. Jag kallar mig gärna för Laila på arbetstid.

Berätta!
  • Velour

Jag har en fråga. Om man, som privatperson, själv sett med egna ögon hur myndigheter o dylikt har behandlat människor och vill rapportera det till tidningarna, har då inte ens erfarenheter något nyhetsvärde?

• Grizelda
    Velour skrev 2009-11-22 20:39:18 följande:
    Jag har en fråga. Om man, som privatperson, själv sett med egna ögon hur myndigheter o dylikt har behandlat människor och vill rapportera det till tidningarna, har då inte ens erfarenheter något nyhetsvärde?
    Det beror nog på om det är några intressanta människor som har blivit behandlade...
  • Velour
    Grizelda skrev 2009-11-22 20:42:28 följande:
    Det beror nog på om det är några intressanta människor som har blivit behandlade...
    Glömde tillägga frågan ifall det är lika intressant om det handlar om utlandet.
  • Isnogood

Puhu....grabben är i säng o kollar film...något han bara får göra om han e ledig dagen efter...snacka om någon som lyste upp när han kom på att han var ledig i morgon...
    Dottern e också ledig...."hoppsan..glömde säga"...jotjena...verkar vara ganska typiskt här....men men...det positiva är ju att vi har en hel dag o baka pepparkakor på

Härligt...doften av nygräddade pepparkakor i hela huset....2 ungar med magvärk efter att ha ätit för mycket deg...hm..kanske inte är sååååååå härligt....

• Velour
    Isnogood skrev 2009-11-22 21:30:43 följande:
    Puhu....grabben är i säng o kollar film...något han bara får göra om han e ledig dagen efter...snacka om någon som lyste upp när han kom på att han var ledig i morgon...Dottern e också ledig...."hoppsan..glömde säga"...jotjena...verkar vara ganska typiskt här....men men...det positiva är ju att vi har en hel dag o baka pepparkakor på Härligt...doften av nygräddade pepparkakor i hela huset....2 ungar med magvärk efter att ha ätit för mycket deg...hm..kanske inte är sååååååå härligt....
    Hög mysfaktor!
Svar på tråden Tråddödare igen....