• Midka

Tråddödare igen....

Tja.. har hört att den gamla är på väg att dö, så om vi ska fortsätta får vi ordna en ny. Får se om detta blir en "äkta" tråddödare

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-20 11:34
    Här är nästa tråddödare. Välkomna!!!
    www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360.html

• Svar på tråden Tråddödare igen....
  • Velour

Ville bara skriva att så länge mitt ex är som han är, så är det beviset för att gud inte finns!

• Isnogood
    Velour skrev 2009-11-23 18:05:20 följande:
    Ville bara skriva att så länge mitt ex är som han är, så är det beviset för att gud inte finns!
    Ah...men...alltså... "trodde alla män var tecken på att det inte finns någon gud"

"visslar"
  • Polly S

ouch!

Velour skrev 2009-11-23 18:05:20 följande:
  • Polly S

haha!

Isnogood skrev 2009-11-23 18:16:59 följande:
    Ah...men...alltså... "trodde alla män var tecken på att det inte finns någon gud" "visslar"
  • qwerty66

herregud vad ni skriver... jag orkar inte läsa allt... kan man få en sammanfattning?

• Isnogood
    qwerty66 skrev 2009-11-23 19:05:25 följande:
    herregud vad ni skriver... jag orkar inte läsa allt... kan man få en sammanfattning?
    Blablablablablablablalbalblalbalblalblalblalblalblalblalblbalblablalblablablablalblabla...typ...

Åh....näe..kom på att du inte ville komma på tråddödarträff.....
  • qwerty66

skicka en inbjudan så kan jag säkert kolla schemat... jag bjuder aldrig in mig själv :P

det slutar bara med besöksförbud då jag gör sånt....

• Isnogood
    qwerty66 skrev 2009-11-23 19:25:18 följande:
    skicka en inbjudan så kan jag säkert kolla schemat... jag bjuder aldrig in mig själv :Pdet slutar bara med besöksförbud då jag gör sånt....

Meh..du är ju tråddödare...

Inte min ide..men det var tydligen så att de valde att ha den hos mig... får se när var o hur när det börjar närma sig...

Velour är den som håller i det mesta...själv e jag ganska värdelös på att få ihop saker o ting....
  • qwerty66

hmm jaha... vi får ta upp saken med velour då....

Svar på tråden Tråddödare igen....