• Midka

Tråddödare igen....

Tja.. har hört att den gamla är på väg att dö, så om vi ska fortsätta får vi ordna en ny. Får se om detta blir en "äkta" tråddödare

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-20 11:34
    Här är nästa tråddödare. Välkomna!!!
    www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360.html

• Svar på tråden Tråddödare igen....
  • Isnogood
    Isnogood skrev 2009-11-23 10:21:41 följande:
    neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer
    HA..!!!

tror jag kom över det nu.....kanske
  • Isnogood

Hm...känns lite träligt med bara en AVATAR på hela sidan....även om jag är riktigt stolt över denna

Ja ja..går ut o röker...o fixar te....o tar ut hästarna...o fixar stallet...o gör frukost... o bakar pepparkakor....eller nått

• Velour
    Scratchy skrev 2009-11-23 04:14:01 följande:
    Har du en lillasyster? Och det säger du först nu?Hur som helst så kan vi sova båda i min sovsäck, fast det blir ju trångt om din syster ska med också.
    Varför jag inte har sagt det?.....Jag ville ju ha dig för mig själv
  • Jagbyttenick
    Jo jag Madicken hjärtar Abbe, fast du valde nog fel bokstav i början
    Jo, det där med de där krumelurerna som kallas bokstäver är inte lätt
  • Jagbyttenick
    Aj..inte kul...."ger order om att du ska krya på dig"-Försöka går ju i alla fall...men jag räknar inte så hårt på att det lyckas... inte alla på jobbet som går med på att göra det jag säger till om...fast.. dom släpar jag ju in på kontoret så får dom sitta på samtal med chefen o få svart på vitt att dom SKA lysna på mig o göra det jag säger....
    Försöker lyda!
    Ja det är bra, ta dem i örat bara!!!
  • Velour
    Scratchy skrev 2009-11-23 04:19:10 följande:
    Åh, tack. Kan inte du skicka in ansökningar åt mig också, nu när du ändå är igång?Puss?
    De lättaste ställen att få jobb på är just sådana här företag eftersom de konstant letar efter folk. Den genomsnittliga tiden en intervjuare orkar jobba på såna företag är ca. tre månader (kommer verkligen inte ihåg var jag läste det). På Norstat är det iaf väldigt lätt att få jobb.

Så du behöver nog inte anstränga dig särskilt mycket när du ska skriva ansökan Tror jag.
  • Velour
    Scratchy skrev 2009-11-23 04:24:32 följande:
    Jag vill ha längre, minst 210. Men bredden är bra om både Velour, hennes syster och jag ska få plats. Tre personer ovanpå varandra är för mycket. Jag vet. Fråga mig inte varför.
    Scratchy skrev 2009-11-23 04:23:13 följande:
    Nu ska jag (förmodligen till Sedeks glädje) gå och lägga mig. Jag menar att Sedek möjligtvis blir glad för att jag räddar mina organ (förhoppningsvis är han opåverkad i övrigt av mitt sänggående).Hade varit bra att lägga sig ännu tidigare, men jag var lite upptagen med en äkta diamant irl. Sluta gråta Velour, det hade ändå inte funkat mellan oss!
    Nu får du bestämma dig för hur du ska ha det!
  • Velour
    Scratchy skrev 2009-11-23 04:26:32 följande:
    Antar att ni andra sover och snart ska stiga upp, men jag har ett ämne jag velat fråga om länge.Hur valde ni era nick? Varför heter ni som ni heter på fl?Jag kallas för Itchy irl, men det var upptaget så jag tog Scratchy istället. Det tog en himla tid att vänja sig.Så, ni andra?
    Jag ville byta nick och hade idétorka. Så jag använde google och upptäckte en grupp eller en låt (kommer ej ihåg) som hette Velouria. Tyckte att det dög. Sen när jag skulle använda det, såg jag att Velouria redan var upptagen, så då fick jag kapa -ia ur nicket.
  • Velour
    Isnogood skrev 2009-11-23 09:39:23 följande:
    F´låt då.....men nu ÄR den bara 200....-Attans..du får väl helt enkelt fälla dig dubbel el ligga som en båge på kanten så att Velour o hennes syster kan sova tryggt på natten utan att riskera att ramla ur sängen....-Du kan väl åtminstone LÅTSAS att du är en gentleman för en natt åtminstone...
    Vilken syn jag fick nu!!
Svar på tråden Tråddödare igen....