• Midka

Tråddödare igen....

Tja.. har hört att den gamla är på väg att dö, så om vi ska fortsätta får vi ordna en ny. Får se om detta blir en "äkta" tråddödare

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-20 11:34
    Här är nästa tråddödare. Välkomna!!!
    www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360.html

• Svar på tråden Tråddödare igen....
  • Scratchy
    Velour skrev 2009-11-23 10:41:10 följande:
    Nu får du bestämma dig för hur du ska ha det!
    Jag vet hur jag vill ha det. Jag vill äta kakan och ha den kvar. Och jag är bestämd på den punkten.
  • Scratchy

Sedek:

1. Varför har du det nicket du har?

2. Jag kan glädja dig med att jag inte vaknade förrän klockan två idag, så jag sov faktiskt ganska mycket.

• Velour
    Scratchy skrev 2009-11-23 16:57:34 följande:
    Jag vet hur jag vill ha det. Jag vill äta kakan och ha den kvar. Och jag är bestämd på den punkten.
    Lycka till!
  • Scratchy
    Velour skrev 2009-11-23 16:59:09 följande:
    Lycka till!
    Har lyckats förut... haha!

Nej, den princessan jag träffar nu tar upp alla mina känslor för tillfället.
  • Velour

Jag har en fundering. I TS-rutan finns ett antal knappar, varav en påminner om BMW-märket och lyder "Spara till Delicious". Vad är det?

• Velour
    Scratchy skrev 2009-11-23 17:04:41 följande:
    Har lyckats förut... haha!Nej, den princessan jag träffar nu tar upp alla mina känslor för tillfället.
    Jaså? Vad roligt! Då kan du stryka lycklig "singelkille" (eller vad det var du hade skrivit) och bara skriva "lycklig"! Träffades ni i helgen eller?
  • Scratchy
    Velour skrev 2009-11-23 10:39:10 följande:
    De lättaste ställen att få jobb på är just sådana här företag eftersom de konstant letar efter folk. Den genomsnittliga tiden en intervjuare orkar jobba på såna företag är ca. tre månader (kommer verkligen inte ihåg var jag läste det). På Norstat är det iaf väldigt lätt att få jobb.Så du behöver nog inte anstränga dig särskilt mycket när du ska skriva ansökan Tror jag.
    Ah, va bra. Nordstat finns inte i Göteborg va? Well well, jag ska se vad jag kan hitta här i stan.
  • Velour
    Scratchy skrev 2009-11-23 17:09:44 följande:
    Ah, va bra. Nordstat finns inte i Göteborg va? Well well, jag ska se vad jag kan hitta här i stan.
    Det heter inte Nordstat, utan Norstat och är en förkortning på Norsk Statistik. Yep, företaget är norskt. Men det spelar egentligen ingen roll nu eftersom de har lagt ner i Göteborg.

Har du kollat in de företag jag länkade till?
  • Scratchy
    Velour skrev 2009-11-23 17:07:14 följande:
    Jaså? Vad roligt! Då kan du stryka lycklig "singelkille" (eller vad det var du hade skrivit) och bara skriva "lycklig"! Träffades ni i helgen eller?
    Nej, jag är fortfarande singel. Men vi träffas lite då och då (vilket vi gjort sjukt länge). Men det jag menar är att jag inte känner för att dela säng med någon annan.
Svar på tråden Tråddödare igen....