• Midka

Tråddödare igen....

Tja.. har hört att den gamla är på väg att dö, så om vi ska fortsätta får vi ordna en ny. Får se om detta blir en "äkta" tråddödare

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-20 11:34
    Här är nästa tråddödare. Välkomna!!!
    www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360.html

• Svar på tråden Tråddödare igen....
  • Ord blind
    Polly S skrev 2009-11-23 21:32:06 följande:
    Jag skyller på gravidieten.... Och sömnbrist! :)
  • Velour

Hej!

Jo, jag har nu fått Isnogoods hemadress och visst var det väl jag som ville att vi skulle träffas hos henne. Dock fick jag lite hjälp från Fiona som föreslog att vi skulle tjata lite för att övertala Isnogood.

MEN - jag behöver hjälp med idéer om vad vi ska ha med oss vad gäller mat, dricka etc. Samt behöver jag veta NÄR ni som vill kan komma. För mig är den bästa tiden nu när jag ska få lite pengar. Alltså tiden närmast efter 25 november är bäst, inte mitten av december då jag har hunnit bli fattig.

Nästa helg vore ju helt underbart utifrån min situation sett (4 till 5 december). Men det gäller ju att vi alla ska kunna samtidigt.

Ge mig förslag!!

• Grizelda
    Scratchy skrev 2009-11-23 21:01:59 följande:
    Jag tänkte fråga, men jag vågade inte.
    Jag delar för tillfället rum med en statistikprofessor som jag kan använda som facit, så jag vågar vara lite kaxig...
  • Scratchy
    Grizelda skrev 2009-11-23 22:07:36 följande:
    Jag delar för tillfället rum med en statistikprofessor som jag kan använda som facit, så jag vågar vara lite kaxig...
    Haha... ja, det var väl något sådant jag saknade...
  • Grizelda
    Polly S skrev 2009-11-23 21:08:35 följande:
    sandlådan iofs.
    Tråden är nog ett sandlådesvar på tråden som heter "Jag sprutade vatten på min son" eller något liknande. Den i sin tur handlar om en som tröttnade på att sonen lekte mistlur och sprayade honom med blomsprutan. Onödigt, men inte oförlåtligt, kan jag tycka.
  • Scratchy
    Velour skrev 2009-11-23 22:06:56 följande:
    Hej!Jo, jag har nu fått Isnogoods hemadress och visst var det väl jag som ville att vi skulle träffas hos henne. Dock fick jag lite hjälp från Fiona som föreslog att vi skulle tjata lite för att övertala Isnogood. MEN - jag behöver hjälp med idéer om vad vi ska ha med oss vad gäller mat, dricka etc. Samt behöver jag veta NÄR ni som vill kan komma. För mig är den bästa tiden nu när jag ska få lite pengar. Alltså tiden närmast efter 25 november är bäst, inte mitten av december då jag har hunnit bli fattig.Nästa helg vore ju helt underbart utifrån min situation sett (4 till 5 december). Men det gäller ju att vi alla ska kunna samtidigt.Ge mig förslag!!
    Oj, så snart. Jag tänkte mig efter jul...
  • Velour
    Scratchy skrev 2009-11-23 22:13:35 följande:
    Oj, så snart. Jag tänkte mig efter jul...
    Det skulle också gå i och för sig, men jag är rätt så otålig. Nä, men tycker du att det är för kort varsel?

Om jag ska vänta tills efter jul, så måste jag vänta tills jag får nästa insättning pengar som då blir 25 januari, då min inkomst i december blir mycket mindre än nu.
  • Velour

Om vi ska ta det i januari så hoppas jag att vi fortfarande är samma gäng kvar här.

• qwerty66

hmmm asså... är ni alvarliga ?

isåfall måste man ju seriöst kolla lite extra på det :)

Svar på tråden Tråddödare igen....