• Midka

Tråddödare igen....

Tja.. har hört att den gamla är på väg att dö, så om vi ska fortsätta får vi ordna en ny. Får se om detta blir en "äkta" tråddödare

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-20 11:34
    Här är nästa tråddödare. Välkomna!!!
    www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360.html

• Svar på tråden Tråddödare igen....
  • Isnogood

Hm...det börjar bli kallt nu...

Termometern visade på 0.5 g (varmt) i morse..."burr"

Så idag hade jag vinterjackan på...

Besiktade även min bil i dag...fick inget rött "fint" klistermärke som jag alltid oroar mig lite för att få, men däremot så fick jag en 2a...

Högra spindelleden fram är glapp...vääääääldigt glapp....så nu har jag en månad på mig att fixa detta innan det är dags för ombesiktning

Men men..det hade ju kunnat vara värre...

• Polly S

dålig ledning. oklarheter. intriger och skitsnack.

Isnogood skrev 2009-09-29 19:10:50 följande:
    Polly S skrev 2009-09-29 18:51:44 följande: Det är skönt att du är kvar Meeeeen....vad är det som händer på ditt jobb egentligen...? Usch...jobbigt när det blir så där...
  • Isnogood
    Polly S skrev 2009-09-29 19:52:36 följande:
    dålig ledning. oklarheter. intriger och skitsnack.
    hm...låter som samma som på mitt jobb då....
  • Polly S

mmm, att det ska vara så svårt att vara rädd om sin personal! vinner inte ALLA på en bra arbetsmiljö?

Isnogood skrev 2009-09-29 19:56:50 följande:
    Polly S skrev 2009-09-29 19:52:36 följande: hm...låter som samma som på mitt jobb då....
  • Polly S

ja, is på rutan imorse!

mekar du själv?

Isnogood skrev 2009-09-29 19:35:13 följande:
    Hm...det börjar bli kallt nu... Termometern visade på 0.5 g (varmt) i morse..."burr" Så idag hade jag vinterjackan på... Besiktade även min bil i dag...fick inget rött "fint" klistermärke som jag alltid oroar mig lite för att få, men däremot så fick jag en 2a... Högra spindelleden fram är glapp...vääääääldigt glapp....så nu har jag en månad på mig att fixa detta innan det är dags för ombesiktning Men men..det hade ju kunnat vara värre...
  • Polly S

jo, det är väl som allt annat, lättare i teorin... men ändå.

Isnogood skrev 2009-09-29 20:21:00 följande:
    Joo..man kan ju tycka det...men IRL så verkar det inte fungera....
Svar på tråden Tråddödare igen....