• Midka

Tråddödare igen....

Tja.. har hört att den gamla är på väg att dö, så om vi ska fortsätta får vi ordna en ny. Får se om detta blir en "äkta" tråddödare

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-20 11:34
    Här är nästa tråddödare. Välkomna!!!
    www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360.html

• Svar på tråden Tråddödare igen....
  • Polly S

vi borde väntat och SEN tagit 500!
    eller 'vi', 'jag' menar jag ju!

Midka skrev 2009-09-29 21:18:31 följande:
    Hallå där!!!! Jag var inte ens här och ni tog 500... *förnärmad* Kunde ni inte väntat lite av ren artighet? Hrgmuffff!!! Jag får vänta på 1000...
  • Sedek
    Polly S skrev 2009-09-29 21:20:50 följande:
    varför bor du på hotell så ofta?
    Det är ju inte semester direkt, fråga arbetsgivaren. Eller det kanske jag ska göra själv...
  • Midka
    Polly S skrev 2009-09-29 21:21:57 följande:
    vi borde väntat och SEN tagit 500!eller 'vi', 'jag' menar jag ju!

Det skulle varit mer stil..
  • Isnogood
    Sedek skrev 2009-09-29 21:11:19 följande:
    Jaha, så nu är man installerad på hotellrummet med datorn i högsta hugg Annars då?
    "vinkar"
  • Isnogood
    Midka skrev 2009-09-29 21:18:31 följande:
    Hallå där!!!!Jag var inte ens här och ni tog 500... *förnärmad* Kunde ni inte väntat lite av ren artighet? Hrgmuffff!!!Jag får vänta på 1000...
    Meh...vi väntade ju ganska länge faktiskt...men det var ju inte så många som behagade att komma hit...

Bättre lycka nästa gång...
  • Sedek
    Isnogood skrev 2009-09-29 21:52:53 följande:
    "vinkar"
    "vinkar tillbaka"
  • Isnogood

Nu så har jag 45 rundbalar hö som ligger o bara väntar på att jag ska komma o hämta dem..(!) "jätteglad"

Problemet är väl bara vart jag gör av dem...

men men, första 20 ska hem först...sedan får resten ligga kvar hos säljaren tills vidare...
    I morgon så får jag veta om lastbil m släp går att låna ( INTE jag som ska köra... chafför ingår) vilket vore hur bra som helst..för då får jag hem 20 eller ännu flera på en gång...

(HURRA )

• Polly S

nu ska jag stänga av datorn -ha det bra trådvänner!

• Isnogood
    Sedek skrev 2009-09-29 21:57:47 följande:
    "vinkar tillbaka"
    Har du det bra..?

Vad för hotell bor du på..?
    Skulle du bli borta hela veckan..?
    Mumsa lite hotellfrukost åt mig med...
    Har qwerty varit där med ölen ännu..?
  • Sedek
    Isnogood skrev 2009-09-29 22:00:29 följande:
    Nu så har jag 45 rundbalar hö som ligger o bara väntar på att jag ska komma o hämta dem..(!) "jätteglad" Problemet är väl bara vart jag gör av dem... men men, första 20 ska hem först...sedan får resten ligga kvar hos säljaren tills vidare... I morgon så får jag veta om lastbil m släp går att låna ( INTE jag som ska köra... chafför ingår) vilket vore hur bra som helst..för då får jag hem 20 eller ännu flera på en gång... (HURRA )
    Det låter ju bra, är det hästmat? Eller vad har du allt hö till?

Ska du göra stråhattar och sälja på Tradera kanske
Svar på tråden Tråddödare igen....