• Midka

Tråddödare igen....

Tja.. har hört att den gamla är på väg att dö, så om vi ska fortsätta får vi ordna en ny. Får se om detta blir en "äkta" tråddödare

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-20 11:34
    Här är nästa tråddödare. Välkomna!!!
    www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360.html

• Svar på tråden Tråddödare igen....
  • Scratchy
    Velour skrev 2009-11-24 23:10:12 följande:
    Eller så kanske du har två konton?
    Vilket i så fall ger oss möjligheten att anmäla honom, för det är förbjudet på fl.

Jag skulle aaaaaaaaaaaaaaaaaaldrig ha två konton. Förutom att jag ock Isnogood är samma person, men jag hoppas att ingen säger till moderatorerna. Och om någon gör det så se till att ni formulerar det så att Isnogood-delen av mig kastas ut.
  • Isnogood
    Velour skrev 2009-11-24 23:12:14 följande:
    Men Mr. Sandman som alltid är så sömnig och söt. Hur kan han någonsin vara någons fiende? För inte skulle han orka slåss mot någon?
    Visst e han....
  • Sedek
    Velour skrev 2009-11-24 23:10:12 följande:
    Eller så kanske du har två konton?
    Visste inte ens att man kan ha det
  • Sedek
    Scratchy skrev 2009-11-24 23:10:46 följande:
    Har du blivit katolik också? Blir bara värre och värre det här.
    Allah Akbar!

Jag är förvirrad i min tro för tillfället, grymt förvirrad.
  • Isnogood
    Scratchy skrev 2009-11-24 23:12:44 följande:
    Vilket i så fall ger oss möjligheten att anmäla honom, för det är förbjudet på fl.Jag skulle aaaaaaaaaaaaaaaaaaldrig ha två konton. Förutom att jag ock Isnogood är samma person, men jag hoppas att ingen säger till moderatorerna. Och om någon gör det så se till att ni formulerar det så att Isnogood-delen av mig kastas ut.

"Läser förbannelser över dig, sticker nålarna djupt in i voodoodockan och blir smått hög av dofterna från alla rökelser"
  • Sedek
    Vilket i så fall ger oss möjligheten att anmäla honom, för det är förbjudet på fl. Jag skulle aaaaaaaaaaaaaaaaaaldrig ha två konton. Förutom att jag ock Isnogood är samma person, men jag hoppas att ingen säger till moderatorerna. Och om någon gör det så se till att ni formulerar det så att Isnogood-delen av mig kastas ut.
    Men du, erkänn att du var inne i denna tråden för länge sedan med ett annat konto
  • Sedek
    Velour skrev 2009-11-24 23:12:14 följande:
    Men Mr. Sandman som alltid är så sömnig och söt. Hur kan han någonsin vara någons fiende? För inte skulle han orka slåss mot någon?
  • Velour
    Vilket i så fall ger oss möjligheten att anmäla honom, för det är förbjudet på fl.Jag skulle aaaaaaaaaaaaaaaaaaldrig ha två konton. Förutom att jag ock Isnogood är samma person, men jag hoppas att ingen säger till moderatorerna. Och om någon gör det så se till att ni formulerar det så att Isnogood-delen av mig kastas ut.
    Ja, visst är det förbjudet. Men jag är så snäll så jag har överseende med sånt. Power to the people säger jag bara.

Men jag som tycker så mycket om Isnogood. Hon är så snäll att hon låter oss ha party hos henne. Så om det blev ett val mellan Scratchy och Isnogood, så....
  • Grizelda
    Velour skrev 2009-11-24 23:06:07 följande:
    Ge henne på käften och sen kom och starta en styrkekramtråd.Det är bra att det fortfarande finn såna som dig ute på arbetsplatserna. Som vågar säga ifrån. Kan de inte ta det, bör de byta jobb. Därmed basta!
    Men det är det som är så konstigt, att innan detta hände hade jag absolut satt upp henne på topp-tio-listan över de snällaste människor jag någonsin har träffat. Jag känner mig hemsk för att jag är förbaskad på henne, men jag ÄR förbaskad. Det hade väl varit skillnad om jag gjort grova rasistiska uttalanden eller något annat folk kan ta illa vid sig personligen av, men vi diskuterade företagets sätt att pressa de anställda så att det går ut över kvaliteten på arbetet...
  • Sedek
    Isnogood skrev 2009-11-24 23:14:39 följande:
    "Läser förbannelser över dig, sticker nålarna djupt in i voodoodockan och blir smått hög av dofterna från alla rökelser"
    Spara lite rökelse tills träffen

Om du nu minns vad vi ska ha den till?!
Svar på tråden Tråddödare igen....