• Midka

Tråddödare igen....

Tja.. har hört att den gamla är på väg att dö, så om vi ska fortsätta får vi ordna en ny. Får se om detta blir en "äkta" tråddödare

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-20 11:34
    Här är nästa tråddödare. Välkomna!!!
    www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360.html

• Svar på tråden Tråddödare igen....
  • Jagbyttenick
    gaffsan skrev 2009-11-25 23:57:41 följande:
    Meen,, blatte och blatte , sweetie , jag ser ut som en jugge elle grek . jag är svensk och fått så mycket skit ,, Du , det som räknas är hur man är som människa ,. Puss på dig , jag är en utav dem som ser ut som en invandrare , fast jag är svensk. men jag går till grannarna och dricker libanesiskt kaffe ,
    You and me both Och Malmö kan vara ett jävla segregerat skitställe ibland.
  • Jagbyttenick
    Polly S skrev 2009-11-25 23:56:45 följande:
    Men pryla är väl ett slangord i hela Sverige? Spöa då?
  • Jagbyttenick
    Polly S skrev 2009-11-25 23:57:08 följande:
    Tja du, lite skräddarsydd tjänst eftersom jag jobbat där i snart tio år(...!), men administration av datasystem och offert/anbudsgivning samt internutbildningar.
  • Velour
    Jagbyttenick skrev 2009-11-25 23:55:04 följande:
    Oj, aggressivt värre. Vi kan nog ta en cigg och snacka skit på en av de många kommande träffarna ska du se *kramar om*Eller du ville pryla upp mig kanske?
    Nej, jag tycker om dig Men sure thing, förhoppningsvis blir det fler träffar och då kan vi snacka skit!
  • Jagbyttenick
    Polly S skrev 2009-11-25 23:57:08 följande:
    Du är lärare om jag inte har missförstått? Språk och?
  • gaffsan

Pryla är nog ett stavfel, eller . Det heter väl prygla {#lang_emotions_surprised}{#lang_emotions_sealed}

• Polly S

men suck, fattar inte varför folk dömer på så lite; utseende, sexualitet, jobb etc -är vi inte mer komplexa än så?

jag har fördomar om fördomsfulla människor!

Meen,, blatte och blatte , sweetie , jag ser ut som en jugge elle grek . jag är svensk och fått så mycket skit ,, Du , det som räknas är hur man är som människa ,. Puss på dig , jag är en utav dem som ser ut som en invandrare , fast jag är svensk. men jag går till grannarna och dricker libanesiskt kaffe ,
  • Velour
    Meen,, blatte och blatte , sweetie , jag ser ut som en jugge elle grek .jag är svensk och fått så mycket skit ,,Du , det som räknas är hur man är som människa ,.Puss på dig , jag är en utav dem som ser ut som en invandrare , fast jag är svensk.men jag går till grannarna och dricker libanesiskt kaffe ,
    Heheh, så ska det vara!
  • Jagbyttenick
    gaffsan skrev 2009-11-26 00:03:38 följande:
    Pryla är nog ett stavfel, eller . Det heter väl prygla
    Fan, jag som är språkpolis och allt! Jojo, men härnere säger man pryla
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2009-11-26 00:02:39 följande:
    Jagbyttenick skrev 2009-11-25 23:55:04 följande: Nej, jag tycker om dig Men sure thing, förhoppningsvis blir det fler träffar och då kan vi snacka skit!
    Aw skönt gumman
Svar på tråden Tråddödare igen....