• Midka

Tråddödare igen....

Tja.. har hört att den gamla är på väg att dö, så om vi ska fortsätta får vi ordna en ny. Får se om detta blir en "äkta" tråddödare

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-20 11:34
    Här är nästa tråddödare. Välkomna!!!
    www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360.html

• Svar på tråden Tråddödare igen....
  • Mr Sandman
    Isnogood skrev 2009-11-26 09:46:59 följande:
    Äh....börjar juh bli liiiite smått tråkigt att sitta o prata med sig själv....känns liksom lite...."galen"-varning över det hela.... "suck"
    Kan bli såhär när man inte sover...
  • Sedek

Velour:

Fin liten film där

Så är det, jag är John Blund. Alla somnar när de börjar umgås med mig...

• Velour
    Sedek skrev 2009-11-26 13:33:14 följande:
    Velour:Fin liten film där Så är det, jag är John Blund. Alla somnar när de börjar umgås med mig...
    Ja, visst var filmen häftig? Den passade så bra i våra sömndiskussioner. Du ser till att alla sover eller ska sova när det är dags, Scratchy är i behov av sömn och Isnogood är superbusig

Nä, jag tror inte att folk somnar när de umgås med dig Eller?
  • Velour

Är Mr.Sandman Scratchys andra profil här, eller vad är det? Det måste det vara på sättet presentationen är formulerad samt att favoriträtten är spaghetti

• Sedek
    Velour skrev 2009-11-26 14:30:22 följande:
    Är Mr.Sandman Scratchys andra profil här, eller vad är det? Det måste det vara på sättet presentationen är formulerad samt att favoriträtten är spaghetti
    Det tror jag med...

Eller vad säger du Isnogood?

• Scratchy
    Velour skrev 2009-11-26 14:30:22 följande:
    Sketans! Du kom på mig...
  • Scratchy
    Velour skrev 2009-11-26 14:27:37 följande:
    Ja, visst var filmen häftig? Den passade så bra i våra sömndiskussioner. Du ser till att alla sover eller ska sova när det är dags, Scratchy är i behov av sömn och Isnogood är superbusig Nä, jag tror inte att folk somnar när de umgås med dig Eller?
    Det värsta när man varit vaken så länge är att det är skitsvårt att somna.
  • Velour
    Scratchy skrev 2009-11-26 15:59:53 följande:
    Det värsta när man varit vaken så länge är att det är skitsvårt att somna.
    Jag har också erfarenhet av att ha varit vaken i mer än ett dygn i sträck. Jag tror att jag var vaken i två dygn i sträck, utan någon sömn alls faktiskt. Jobbade som montör på Ericsson och hade jobbat två åttatimmarspass (nattskift till och med)med en heldag emellan passen. Var hemma och väntade svar på fax och helt plötslig tuppade jag av.

Men när vaknade du idag?
  • Velour

Men om jag ska vara ärlig, så är det allra mysigaste jag vet, att vara vaken hela natten fram till ottan. Särskilt på somrarna då det blir just ute vid 3 på natten. Då är det som allra mysigast att vara vaken.

• Scratchy
    Velour skrev 2009-11-26 16:15:18 följande:
    Jag har också erfarenhet av att ha varit vaken i mer än ett dygn i sträck. Jag tror att jag var vaken i två dygn i sträck, utan någon sömn alls faktiskt. Jobbade som montör på Ericsson och hade jobbat två åttatimmarspass (nattskift till och med)med en heldag emellan passen. Var hemma och väntade svar på fax och helt plötslig tuppade jag av. Men när vaknade du idag?
    Vaknade vi åtta idag... lagom...
Svar på tråden Tråddödare igen....