• Midka

Tråddödare igen....

Tja.. har hört att den gamla är på väg att dö, så om vi ska fortsätta får vi ordna en ny. Får se om detta blir en "äkta" tråddödare

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-20 11:34
    Här är nästa tråddödare. Välkomna!!!
    www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360.html

• Svar på tråden Tråddödare igen....
  • Isnogood

Ska handla i dag, lovat min älskade jättegravida storasyster att jag ska baka pepparkakor till henne (o hennes familj...)

Mycke baka blir det....

• Isnogood

Ah...ska baka (?) eh...göra....chokladkola med.... "mums"

-Stoooooooot hit förra året....så det blir 6-dubbel sats i år.....attans mycket....

• Isnogood

Min dotter hade läxa i hemkunskapen i går....så hon bakade bröd....

-Tror INTE att hon kommer få bra betyg i hemkunskap när det gäller brödbak i alla fall....de var de minsta hårda små bröd jag sett....o smaka inte så där jääääättegott... men men...hon e bra på o göra kladdkaka o sockerkaka.... o det duger gott för mig

• Isnogood

Någon som vet vart man kan hitta en billig väggtv med svängbart stativ..?

Strl...hm.. vet inte i tum... men ca 50-max60 (cm) i bredd.....

-Det är vad dottern önskar sig i julklapp.... "letar"

• Isnogood

Sonen e lättare o köpa julklappar till...för han önskar sig typ varenda liten tom stor grej/figur som har med action-figurer att göra... (starWars, Ben10 alien force, mm mm mm mm mm mm mm mm mm mm mm mm mm mm mm mm mm mm mm mm

• Isnogood

Äh....börjar juh bli liiiite smått tråkigt att sitta o prata med sig själv....känns liksom lite...."galen"-varning över det hela.... "suck"

• Isnogood
    SOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL

F´låt...kunde inte låta bli.....

"Är menalt instabil"

"är galen"

"springer ut"
  • Jagbyttenick

Oj, har våra nattpratare sovit hela natten för en gångs skull?
    Isnogood: Du får skicka lite gottis till mig med Hoppas du hittar de perfekta julklapparna! Och njuuuut av solen ☼
    Skulle bara säga hej och återgå till stressen!

• Isnogood

Sol.....vinterjacka, utemöbler (bord o fotölj), tjock sittdyna, filt, tekopp, tekanna, laptop o jag själv...hm..sa jag...sooooool..?

"njuter"

• Isnogood
    Jagbyttenick skrev 2009-11-26 11:15:57 följande:
    Oj, har våra nattpratare sovit hela natten för en gångs skull?Isnogood: Du får skicka lite gottis till mig med Hoppas du hittar de perfekta julklapparna! Och njuuuut av solen ☼ Skulle bara säga hej och återgå till stressen!
    "packar pepparkakor o chokladkola"

"Funderar på hur många pepparkakor som kommer vara hela efter att posten hanterat paketet"

"funderar på vilken adress"

"Ger upp o fortsätter njuta av solen"
Svar på tråden Tråddödare igen....