• Midka

Tråddödare igen....

Tja.. har hört att den gamla är på väg att dö, så om vi ska fortsätta får vi ordna en ny. Får se om detta blir en "äkta" tråddödare

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-20 11:34
    Här är nästa tråddödare. Välkomna!!!
    www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360.html

• Svar på tråden Tråddödare igen....
  • Scratchy
    Velour skrev 2009-11-26 16:22:12 följande:
    Men om jag ska vara ärlig, så är det allra mysigaste jag vet, att vara vaken hela natten fram till ottan. Särskilt på somrarna då det blir just ute vid 3 på natten. Då är det som allra mysigast att vara vaken.
    Romantiskt om inte annat. Man kan titta på solnedgången och sedan soluppgången en stund senare. Speciellt om man är vid Vättern. Jag jobbade på Visingsö innan som nattvak på ett behandlingshem. Det var fint... men knappast romantiskt.
  • Jagbyttenick
    Men om jag ska vara ärlig, så är det allra mysigaste jag vet, att vara vaken hela natten fram till ottan. Särskilt på somrarna då det blir just ute vid 3 på natten. Då är det som allra mysigast att vara vaken.
    Me too
  • Jagbyttenick
    Scratchy skrev 2009-11-26 16:31:28 följande:
    Romantiskt om inte annat. Man kan titta på solnedgången och sedan soluppgången en stund senare. Speciellt om man är vid Vättern. Jag jobbade på Visingsö innan som nattvak på ett behandlingshem. Det var fint... men knappast romantiskt.
    Ja precis, det är ungefär enda gångerna jag ser soluppgången förutom mitt i mörkaste vintern
  • Velour
    Scratchy skrev 2009-11-26 16:31:28 följande:
    Hahah, nä, kan tänka mig det.

Men i övrigt är det helt klart otroligt romantiskt!
  • Velour
    Jagbyttenick skrev 2009-11-26 16:37:45 följande:
    Me too
    Blir dock lite svårare att kunna göra det när man har barn som går upp vid sju. Men har man hjälp, kan man ta lite ledigt och njuta en dag.
  • Scratchy

Här hände det inte mycket... vilar folk organen eller?

• Polly S

tredje profil blir det väl?

Velour skrev 2009-11-26 14:30:22 följande:
    Är Mr.Sandman Scratchys andra profil här, eller vad är det? Det måste det vara på sättet presentationen är formulerad samt att favoriträtten är spaghetti
  • Velour
    Polly S skrev 2009-11-26 20:22:34 följande:
    tredje profil blir det väl?
    Mr. Scratchnogood Sandman!
  • Velour
    Scratchy skrev 2009-11-26 20:09:01 följande:
    Här hände det inte mycket... vilar folk organen eller?
    Jag har varit inloggad väldigt länge, bara inte deltagit i vår tråd eftersom det var så dött.
  • Polly S

åh, håller med! jag vänder nästan alltid på dygnet på somrarna, Maken och jag brukar ta nattpromenader när det börjar ljusna, underbart.

Svar på tråden Tråddödare igen....